تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
رئیس بیمارستان آیت الله صدوقی؛

بیمارستان صحرایی سپاه در بخش پلان مستقر شد

رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی گفت: بیمارستان صحرایی آیت‌الله صدوقی با حضور ۲۰۰ نفر کادر درمان جهت خدمات‌دهی به مردم در بخش پلان مستقر شد.
بیمارستان صحرایی سپاه در بخش پلان مستقر شد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، سید رضا مرتضویان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: شاید این بیست و چندمین مأموریتی است که بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان در مناطق محروم برای خدمت حضور پیدا می‌کند و امروز قسمت ما بوده که در این منطقه حضور داشته باشیم و انشا الله که خدا روزی ما کرده باشد که بتوانیم خدمت شایسته‌ای به این مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان مجهز به امکانات تخصصی است، تصریح کرد: تیمی که امروز در خدمت مردم پلان است متشکل از نزدیک به ۲۰۰ نفر کادر درمان و کادر پشتیبان است که از مجموعه بیمارستانی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی ایران که نزدیک به ۶۵ نفر پزشک متخصص و فوق‌تخصص در رشته‌های مختلف و بیش از ۶۰ نفر پرستار و کارشناسان اتاق عمل و هوشبری و دندانپزشکی برای ارائه خدمات  در این بیمارستان صحرایی مستقر شده‌اند.

مرتضویان اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما این توفیق را داده و از عزیزانی که مربوطه این منطقه هستند از جمله مسئولین تقاضا دارم که به ما کمک کنند تا بتوانیم به نحو احسن خدمت به مردم را در کارنامه خود داشته باشیم اگر ما یک‌دست و یک‌رنگ و کنار هم و با هم باشیم؛ یعنی روستا، مسئولین، ریش‌سفیدان و مولوی‌ها به من کمک کنند ما می‌توانیم بیش از آن چیزی که در توانمان است ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود کاملاً رایگان بوده تصریح کرد:  چنانچه بیماری کارش بیشتر از آنچه باشد که در این مجموعه انجام می‌شود با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان اصفهان شده به آنان معرفی‌نامه خواهیم داد و در تهران و اصفهان انشا الله ارائه ادامه خدمات او را خواهیم داشت تا مشکلشان مرتفع شود.

مرتضویان تصریح کرد: این اتفاق به‌واسطه حمایت‌های فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران سردار پاکپور و سردار اخوان فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه صورت‌گرفته است و امیدواریم در پایان این مأموریت خاطره خوشی برای ما و مردم باشد و کاری انجام داده باشیم که فردای قیامت کمک‌حال ما شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjvaeviuqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما