تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
جمعی از طوایف اهل سنت با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه تامین امنیت از سپاه و دستگاه قضا درخواست کردند "مریم گمشادزهی" که مورد تهدید و اغفال گروهک های تروریستی به‌ویژه همسرش که در حادثه تروریستی خاش نقش داشته؛ قرارگرفته است را مورد رافت و عطوفت اسلامی قرار دهند.
درخواست طوایف اهل سنت از سپاه و دستگاه قضا/ "مریم گمشادزهی" را مورد رافت و عطوفت اسلامی قرار دهید
به گزارش عصرهامون، سران و ریش سفیدان طوائف شه بخش،گمشادزهی، ریگی، شهنوازی براهویی، گرگیچ،  شعلی بر، عزیزی، مرادزهی،کرد، درازهی، نارویی و شاهوزهی استان سیستان وبلوچستان با صدور نامه ای ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه تامین امنیت از سپاه و دستگاه قضا درخواست کردند "مریم گمشادزهی" که مورد تهدید و اغفال گروهک های تروریستی به ویژه همسرش که در حادثه تروریستی خاش نقش داشته؛ قرارگرفته است را مورد رافت و عطوفت اسلامی قرار دهند.

در این نامه آمده است: در طول تاریخ ایران اسلامی ما همواره حافظ و نگهبان حدود و ثغور ایران بوده و کوچکترین تعرضی را به خاک وطن با شدید ترین عکس العمل ها پاسخ داده ایم که در این راه خون پاک علما و مردان و زنان و جوانان بلوچ زیادی نیز بر زمین ریخته شده تا شاهد بالندگی و سرافرازی ایران عزیز باشیم.

این نامه می‌افزاید: سیستان و بلوچستان همواره منادی وحدت مذاهب اسلامی و تمامی اقوام ایرانی بوده و معتقدیم هر صدایی که ندای تفرقه و جدایی سر بدهد بدون شک از حلقوم استکبار و دشمنان قسم خورده این خاک بلند شده است و ما آن حرکت تفرقه افکنانه را در نطفه خفه کرده و اجازه ایجاد رخنه و شکاف در این خطه قهرمان پرور ایران اسلامی را نخواهیم داد.

در این نامه آمده است: ما بر این باوریم که دشمن امروز با حرکات تروریستی و کور خود وحدت و انسجام مردم استان سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده است و این موضوع را به شدت محکوم می کنیم. استکبار جهانی و ارتجاع منطقه می خواهد با تطمیع، تهدید و ناامنی؛ جو رعب و وحشت در منطقه ایجاد کند و امنیت مرزهای ایران اسلامی را هدف قرار دهد.

این نامه می‌افزاید: ما علما و سران طوایف قوم بلوچ ضمن محکوم نمودن این اقدامات مذبوحانه دشمن به ویژه اقدام تروریستی اخیر در به شهادت رساندن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی؛ از سبزپوشان همیشه مقتدر حریم ولایت خواستاریم که با رأفت اسلامی که برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام است خانم مریم گمشادزهی که با تهدید و اغفال گروهک‌های تروریستی مخصوصاً همسرش در این حادثه نقش‌آفرین بوده را مورد عفو و بخشش قرار داده و زمینه بازگشت وی به آغوش جامعه و حفظ جایگاه زن در اسلام را فراهم نمایند.

در پایان این نامه قید شده است: همچنین عاجزانه از دستگاه قضایی خواهشمندیم با موضع اقتدار و نگاهی برگرفته از رأفت و عطوفت اسلامی چنانچه مصلحت باشد خانم مریم گمشادزهی را مورد عفو و بخشش قرار دهد تا دوباره تیر تفرقه دشمنان نظام اسلامی به سنگ بخورد و با این اقدام، انسان دوستی و نوع‌دوستی نظام مقدس به همه بدخواهان به اثبات برسد و امکان جبران خطا و اشتباه گذشته برای نامبرده را فراهم نمایند و در نهایت با کمک مردم منطقه عاملان اصلی و مسببان پشت پرده این حادثه تروریستی شناسایی و به دست عدالت سپرده شوند تا برای همیشه بساط آنها از منطقه جمع گردد و با ایجاد امنیت پایدار، شاهد پیشرفت همه جانبه در تمام بخش های استان سیستان وبلوچستان باشیم.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjhhevhuqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خداوند به شیطان مهلت داده تا انسان را گمراه کند اگر انسان گمراه شد به جهنم واگر با ایمان ماند به بهشت میرود اگر کسی جرمی مرتکب شد باید مجازات شود...