تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی گفت: در مقابل طرح مشکلات باید خدمات صورت گرفته نیز مطرح شود و دهه فجر بهترین فرصت برای گویا کردن خدمات است تا دشمن مأیوس شود و مردم در این ایام آتش به اختیار مشارکت کنند.
آتش به اختیار بودن مردم در برگزاری مراسم های گرامیداشت ایام الله دهه فجر
به گزارش عصرهامون، به نقل از چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان بیان کرد: ایام دهه فجر بزرگترین جشن ملی در کشور ما و با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم اعیاد مذهبی ما نظیر عید فطر و عید غدیر است و ما باید قدردان این فرصت و انسجام همدلی و حافظ آن باشیم و همچنین به طور ویژه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کشور ما توانسته امنیت پایدار خود را در منطقه حفظ کند افزود: دشمن با شیطنت ها، حمایت از منافقان، تروریست ها، تحریم ها و مشکلات می خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد ولی واقع بینی مردم همواره دشمنان را ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: اتفاقی که در پایگاه نظامی عین‌الاسد عراق افتاد تحقیر و توهین بزرگی برای آمریکا بود که دشمنان هنوز هم این اتفاق را برای بقا و آبروی بیشتر پنهان‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه گرامی داشت ایام الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشان انقلاب می باشد تاکید کرد: این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است و همه مسئولان موظفند در بزرگداشت این دهه کوشا باشند.

خطیب نماز جمعه چابهار با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ماست تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران چنان سوزشی برجان آمریکا انداخت که اگر ایران هزاران بمب و موشک نیز بر قلب آن کشور بزند چیزی از اقتدار و عزت ایران اسلامی کم نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: مسئولان باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ارائه گزارش خدمات و پاسخگویی به دغدغه‌های مردم فعال باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbggb8wrhb5fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما