تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک گفت: شب های قدر فرصتی ارزشمند برای خودسازی انسان و نزدیک شدن به پروردگار متعال است.
شب های قدر فرصتی ارزشمند برای خودسازی انسان است
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن شب های قدر، بیان کرد: این شب از فرصت های بسیار ارزنده و مغتنمی است چرا که شب نزول بركات و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را كامل و نعمت را بر مردم تمام كرد. 

امام جمعه موقت شهرستان دلگان ادامه داد: شب قدر، وقت احیا و قرآن به سر گرفتن است و شب عروج و صعود قرآن ناطق یعنی امیرالمومنین (ع) است. 

حجت الاسلام شیبک عنوان کرد: شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و دعا و اوج ضیافت الهی است چرا که همه امور با ارزش و سرنوشت ساز تفكیک می‌شود. 

وی گفت: شب‌های قدر درهای رحمت پروردگار و خیر و برکت را به روی انسان‌های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه پر عظمت رمضان و منزلت شب‌های قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می‌رساند.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان ادامه داد: شب های قدر کلید مغفرت پروردگار برای انسانی است که ماه رمضان را روزه گرفته و به سمت و سوی گناهان نرفته است.

وی با بیان اینکه شب های قدر فرصتی گرانبها برای خودسازی بنده برای رسیدن به معبود است، خاطرنشان کرد: انسان نباید این فرصت ارزشمند را به راحتی از دست بدهد.

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdch6xnz623ni6d.tft2.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما