تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
محمد سرگزی گفت: در گفت و گویی که با رئیس شرکت ملی گاز ایران داشتیم ضمن اعتراض به نامه شرکت گاز خراسان جنوبی مبنی بر کسر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سیستان و بلوچستان و افزودن به این استان، مقرر شد این پول از استان خارج نشود.
وقتی تعلل و عدم مدیریت مشکل ساز می شود/سرگزی: قول مساعد رئیس شرکت ملی گاز برای جذب اعتبار ۵۰۰ میلیاردی سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون؛ درخواستی در خصوص کسر ۵۰۰ میلیارد ریال از سرفصل های گاز شهری سیستان و بلوچستان و افزودن آن به سر فصل روستایی گاز خراسان جنوبی در فضای مجازی در حال انتشار است و در متن آن اعلام شده که در این باره با مدیرعامل شرکت گاز استان نیز مذاکراتی صورت گرفته است!

این در حالی است که هنوز بیشتر مردم سیستان و بلوچستان از نعمت گاز طبیعی بی بهره هستند و گاز تنها به ایرانشهر و زاهدان رسیده و هنوز مردم برخی نقاط این شهرها به دلیل تکمیل نشدن شبکه، از گاز مایع استفاده می کنند.
 

با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه شهروندان پیگیری های رسانه ای در این زمینه صورت گرفت که محمد سرگزی عضو کمیسیون عمران مجلس در این باره به خبرنگار ما گفت: سه روز قبل این نامه را مشاهده و موضوع را به منظور پیگیری به استانداری منعکس و با رئیس شرکت ملی گاز ایران در این رابطه صحبت کردیم.

وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که مسئولان شرکت گاز استان نتوانسته اند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار را برای پروژه های سیستان و بلوچستان جذب کنند، متاسفانه مدیریت نکرده اند که این مهم محقق شود.

سرگزی گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت، از آنجایی که هنوز مهلت جذب فراهم است و دلیل موجه ای برای کسر این بودجه وجود ندارد، طی صحبتی که با شرکت ملی گاز ایران داشتیم مقرر شد که این پول از سیستان و بلوچستان خارج نشود و در مهلت باقی مانده در یکی از پروژه های استان جذب شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcauin6e49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما