تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
شب گذشته یک دستگاه دکل مخابراتی متعلق به اپراتور ایرانسل در زاهدان سقوط کرد، اگر چه این اتفاق مصدومی نداشت اما این اتفاق اما و اگرهای فراوان داشت.
ماجرای رازآلود سقوط دکل مخابراتی ایرانسل در زاهدان چه بود؟+فیلم
به گزارش عصرهامون، وزش باد شدید در زاهدان شب گذشته منجر به سقوط یک دکل مخابراتی شد.

این دکل که مربوط به شرکت ایرانسل بود در خیابان پهلوانی بر روی یک منزل مسکونی فرود آمد، که اگر چه وقوع این حادثه مصدومی برجای نگذاشت، اما دلهره ای در بین اهالی به ویژه ساکنین منزل فوق به وجود آورد که علت سقوط در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

نیک ‌محمد بلوچزهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان علت اصلی وقوع این حادثه وحشتناک را سرقت پیچ‌ها و وزش باد عنوان کرد و گفت: این دکل مخابراتی توسط پیمانکار شرکت ایرانسل در چند روز گذشته در خیابان پهلوانی زاهدان نصب شده بود و پیمانکار در حال تهیه فنس بوده که متاسفانه یک نفر با سرقت پیچ‌های دکل و همچنین وزش باد باعث سقوط آن می‌شود.

وی افزود: در همان لحظات نخست سقوط دکل مخابراتی با مدیر شرکت ایرانسل در سیستان و بلوچستان تماس گرفته شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به نشست تخصصی نماینده شرکت ایرانسل در استان با معاون عمرانی فرماندار زاهدان در رابطه با سقوط دکل مخابراتی، اضافه کرد: شهرداری منطقه به همراه معاونت عمرانی فرمانداری زاهدان و نماینده شرکت ایرانسل از محل سقوط دکل بازدید کردند.

وی با بیان اینکه درصدد بودیم تا در همان لحظات نخست که دکل بر روی منزل مسکونی سقوط کرده را جمع‌آوری کنیم اما صاحب این منزل مسکونی اجازه چنین کاری را نداده است، تاکید کرد: نماینده شرکت ایرانسل متعهد شده که تمام هزینه تعمیرات این منزل مسکونی را که دکل بر روی آن سقوط کرده است را پرداخت کند.

به گفته بلوچزهی، نماینده شرکت ایرانسل متعهد شد هر چه سریعتر با استخدام یک نگهبان به صورت شبانه روزی تا زمان اتمام فنس کشی و ایمن سازی این دکل در محل اسقرار یابد.
 


 
انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjhmevtuqexhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما