تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده امروز پنجشنبه پس از ورود به فرودگاه زاهدان با حضور در گلزار شهدای این شهر و ذکر فاتحه و نثار گل با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، بازدید از چند واحد تولیدی، نشست با بانوان، بازدید از پارک علم و فناوری، افتتاح مرکز نگهداری دختران و بازدید از مراکز تولیدی ویژه بانوان از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در زاهدان است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از مرکز ناباروری «مولود» زاهدان بازدید کرد

انیسه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از  مرکز ناباروری «مولود» در بیمارستان فوق تخصصی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان بازدید کرد.

انیسه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: مرکز جامع درمان ناباروری مولود با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در یک طبقه در مجتمع آموزشی درمانی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان ایجاد شده و ارائه دهنده خدمات کامل ناباروری شامل IUI (تلقیح داخل رحمی اسپرم)، IVF (تلقیح آزمایشگاهی) و میکرو اینجیکشین به زوج های استان است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این مرکز جامع موجب جلوگیری از مراجعه شهروندان استان به سایر استان های کشور برای درمان شده است افزود: 
 ۸۵ درصد هزینه های خدمات ناباروری برای بیماران رایگان است.

حمایت دولت از صنایع دستی بانوان

انسیه خزعلی در نشست نمایندگان منتخب حوزه بانوان استان گفت: بانوان سیستان و بلوچستان تاکنون کارهای خوبی انجام داده‌اند که در این زمینه آماده پشتیبانی و حمایت هستیم و باید در مساله زنان سرپرست خانوار و مشکلات موجود خود مردم نیز ورود کرده و دولت در این زمینه نقش حمایتی دارد.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های دولت حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و خانواده محور است که در معاونت بانوان ۱۴ گروه برای ارتباط با مردم ایجاد شده و امیدواریم با همکاری حوزه بانوان سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف دیده شود.
 
خزعلی بیان کرد: معاونت زنان سال گذشته در هشت محور برنامه ریزی داشته که امیدواریم گزارش عملکرد بانوان این استان سرآمد گزارش بانوان سراسر کشور باشد.         
 
وی با بیان اینکه دولت آماده حمایت از صنایع بویژه صنایع دستی است، گفت: در این خصوص نگاه ویژه‌ای به روستاها صورت گرفته و مقرر شده هفت استان کشور تعاملاتی در زمینه صنایع دستی داشته باشند که سیستان و بلوچستان نیز در این موضوع دیده شده است.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: راه اندازی پارک بانوان زاهدان باید به صورت جدی پیگیری شود زیرا جای بسی تاسف است که برخی امکانات در این استان پهناور محدود است.

 انتهای پیام/س https://www.asrehamoon.ir/vdcbg8b80rhbs8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما