تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
سردار محمد پاکپور گفت: خدمات لازم در موکب های مستقر در مرز ریمدان به زائران پاکستانی ارائه می شود.
خدمات لازم به زائران پاکستانی در مرز ریمدان ارائه می‌شود
به گزارش عصرهامون، سردار پاکپور در بازدید از مرز ریمدان در شهرستان دشتیاری بیان کرد: مرز ریمدان یکی از گذرهای ورودی زائران پاکستانی است که امسال ورود زائران پاکستانی را تسهیل کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: موکب های مختلفی در این مرز مستقر شده اند و به این زوار خدمات لازم را ارائه می کنند.

این مسئول ادامه داد: فراجا، سپاه، مرزبانی و سایر ارگان ها از جمله گمرک همکاری و هم افزایی بسیار خوبی برای ورود زائران پاکستانی دارند.

وی گفت: در بازدید از این مرز مشکل خاصی را ندیدیم تنها مشکلی که زائران پاکستانی با مسولان کشور ایران مطرح می کردند و با آن مواجه هستند در مرز مهران است که عراقی ها از ورود آنها به صورت پیاده به کشورشان ممانعت به عمل آورده اند که در حال رایزنی هستیم مشکل برطرف شود.

سردار پاکپور بیان کرد: عشق امام حسین(ع) این روزها همه را از سراسر دنیا به کربلا می کشاند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از پنجاه و هشتمین بیمارستان سیار شهدای مدافع سلامت مرکز بهداری رزمی جنوب شرق بازدید کرد و از زحمات شبانه روزی پزشکان پرستاران و کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

ویزیت رایگان زائران پاکستانی در بیمارستان صحرایی شهید میرحسینی

فاطمه کمیلی، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شروع جاذبه‏ مغناطیس حسینى در روز اربعین است، گفت: کادر درمانی مجهزی را برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی کردیم‌ تا زائران پاکستانی از خدمات بهداشتی درمانی به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی بیان کرد:  در بیمارستان صحرایی شهید میرحسینی درمرز ریمدان تانون ۹۲ نفر از خدمت پزشکی ویزیت عمومی بهره مند شدند که ۲نفر برای سیر تکمیلی درمان به بیمارستان اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: در این زمینه تاکنون ۷۱نفر داروی رایگان دریافت کرده و هفت نفر نیز بستری شدند تا حال عمومی آنان بهبود یابد، ۲۴ نفر دیگر هم از خدمات درمانی پاراکلینیکی بهره مند شدند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdch-znzm23nmid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما