تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان:

مجتمع مسکونی ۸ طبقه از آتش سوزی کامل نجات یافت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی زاهدان از حریق در یک مجتمع مسکونی هشت طبقه خبر داد.
مجتمع مسکونی ۸ طبقه از آتش سوزی کامل نجات یافت
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: طبق اعلام فرماندهی تیم اعزامی، حریق در طبقه هشت مجتمع مسکونی رخ‌داده و آتش علاوه بر نمای ساختمان، در حال سرایت به واحدهای مجاور بوده که آتش‌نشانان با تشکیل دو تیم هم‌زمان با اجرای عملیات اطفای حریق، نسبت به تخلیه ساختمان اقدام کردند.

وی افزود: به لطف همکاری خوب ساکنان و همچنین باتوجه‌به سرعت از عمل آتش‌نشانان، مجتمع در کمترین زمان ممکن خالی از سکنه شد و تیم اطفاکننده نیز موفق به کنترل و مهار آتش در واحد دستخوش حادثه شدند، به‌نحوی‌که حریق به سایر واحدهای دیگر سرایت نکرد و از یک حادثه عظیم جلوگیری شد.

شهریاری تصریح کرد: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی در برنداشت؛ ولی متأسفانه ۳ نفر از اعضای خانواده دچار سوختگی و به‌منظور کنترل و درمان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: در اطفای حریق این حادثه ۷ خودروی اطفای حریق و ۲۵ نفر آتش‌نشان شرکت و همچنین علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdzk0fxyt0ks6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما