تاریخ انتشار :جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۵
شهید غلامعلی سرگزی در وصیت‌نامه خودنوشت: آن‌قدر باید شهید بدهیم که کفر جهانی به‌خصوص آمریکای جهان‌خوار از دنیا ریشه‌کن شود.
آن‌قدر باید شهید بدهیم که کفر جهانی به‌خصوص آمریکای جهان‌خوار از دنیا ریشه‌کن شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید غلامعلی سرگزی متولد 10 اسفندماه 1346 در شهرستان زابل در تاریخ پنجم بهمن ماه سال 65 در شلمچه به شهادت رسید پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زاهدان آرام‌گرفته است.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 بسم رب الشهداء و الصدیقین
 خدمت پدر و مادر مهربانم:
 وصیت‌نامه غلامعلی سرگزی فرزند محمدحسین شماره شناسنامه ۱۳۱۴ تاریخ تولد ۱۳۴۵ صادره از زابل اعزامی از زاهدان.

 پس از عرض سلام حضور پدر و مادر گرامی‌ام که ان‌شاءالله حالتان خوب باشد و هیچ‌گونه ناراحتی و غصه‌ای نداشته باشید.

پدر و مادر عزیزم ۲۰ سال تمام شما برای من زحمت کشیدید. کوچک بودم بزرگم کردید. من را به کانون فرستادید. من را به مدرسه فرستادید. راه‌های خوب و بد را نشانم می‌دادید. شما بودید که من را به راه‌ها و کارهای خوب تشویقم می‌کردید و از کارهای بد من را نهی می‌کردید. ۲۰ سال در خانه شما بودم. شما با تمام وجودتان برایم تلاش و کوشش کردید که در آینده کسی بشوم تا برای خودم زندگانی تشکیل بدهم. خوب پدر و مادر عزیزم من برای شما چه زحمتی کشیدم. تا جایی که به نظرم می‌رسد هیچ کاری برای شما انجام نداده‌ام. خداوند توفیقم نداد که لااقل یک سال برای شما کار کنم. تا شما بتوانید یک استراحتی از سوی من به شما نصیب شود. مادر جان من نتوانستم آن‌همه زحمات شبانه‌روزی شما را جبران کنم. اما چه کنم که نتوانستم.

پدر و مادر مهربانم الان که در کنارتان نیستم، ناراحت نباشید. پدر جان به یاد امام حسین بیفت که چگونه با یاران و فرزندانش شهید شد و چرا جانش را از دست داد. مادر جان می‌دانم که در مرگم گریه می‌کنی. اما تو را به امام حسین قسم می‌دهم که در مرگم گریه نکنی. فقط به فکر حضرت زینب بیفت که چگونه زنی صحرای کربلا بود.

چگونه مقاومت کرد برادر و اقوامش را از دست می‌داد. فرزندان امام حسین را پرستاری می‌کرد. ولی کوچک‌ترین ناله‌ای و گریه‌ای نمی‌کرد و صبر و توکل به خدا می‌کرد. چون که آنان که به‌سوی خدا بازگشته‌اند کسانی هستند که ایمان آورده‌اند و دل‌هایشان با یاد «خدا آرام می‌گیرد»ای پدر و مادر بدانید که دلتان به یاد خداوند آرامش می‌گیرد. سعی کنید که بر مرگم گریه و شیون نکنید.

مبادا ناراحتی و غصه‌ای به خودتان راه دهید. چون که مثل شما پدران و مادران باید فرزندان زیادی تقدیم به درخت اسلام کنید. درختی که فقط و ون احتیاج دارد. تا رشد کند و ریشه اسلام نخشکد و آن‌قدر باید شهید بدهیم که کفر جهانی به‌خصوص آمریکای جهان‌خوار از دنیا ریشه‌کن شود و مقدمات ظهور امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) فراهم آید. پدر و مادر عزیزم از این که نتوانستم زحمات شما را ادا کنم، پوزش و معذرت می‌خواهم و از شما حلالیت می‌طلبم. سعی کنید که این چند سالی که از عمر شما باقی‌مانده است به خوشی و سلامتی با همدیگر طی کنید و از پدر مهربان می‌خواهم که مادرم را اذیت نکند. هرکسی مادرم را ناراحت کند، من را در قبر شکنجه می‌دهد. پدر جان بدان که فرزندت در راه دزدی، قاچاق، سینما و در راه‌های غیراسلامی کشته نشده است.
 
انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdccipqsp2bqpm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما