تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری ۱۰۰ خرده فروش موادمخدر و معتادمتجاهر در زاهدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در زاهدان خبر داد.
دستگیری ۱۰۰ خرده فروش موادمخدر و معتادمتجاهر در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، احمدعلی جهانتیغ بیان کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای نا امن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

جهانتیغ گفت: ماموران با برنامه‌ریزی عملیاتی موفق شدند ۱۰۰خرده فروش مواد افیونی و معتاد متجاهر را دستگیر و پس از جمع‌آوری به کمپ ماده ۱۶ دولت منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبود قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان بلوچستان ادامه داد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لازم است به این نكته توجه كنیم كه وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای كه در آن زندگی می‌كنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان بوده و نباید به آن بی‌تفاوت بود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb00b85rhbsap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما