تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه کرامت

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه کرامت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه کرامت
عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) روز دختر و دهه کرامت بیان کرد: دهه مبارک کرامت با شعار محوری حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا از ۳۱ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جشنواره‌ها، همایش‌ها و مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه این ایام افزود: برگزاری آئین تجلیل از دختران قهرمان و طلائیه‌داران ورزش و جوانان استان میادین ملی و بین‌المللی و از برترین‌های عفاف و حجاب تجلیل خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این ایام از قهرمانان که مدال‌های خودشان را تقدیم مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم و گرانقدر شهدا کردند، تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: تجلیل از قهرمانان ورزشی استان که در مسائل اجتماعی و حوادث طبیعی در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان یاریگر بودند و خانواده‌های ورزشکارانی که پس از مرگ مغزی اعضای قهرمانان خود را اهدا کردند، از دیگر برنامه‌های این دهه است.

شیبک گفت: آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیده، نذر خون، دیدار با سالمندان و شیرخوارگاه از دیگر ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این ایام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه‌ها با مشارکت، مجموعه استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی کلانشهر زاهدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcjoyev8uqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما