تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
فرماندار شهرستان سراوان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی چهار ۴ واحد آموزشی در سراوان

فرماندار سراوان گفت: چهار واحد آموزشی و مدرسه در سراوان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: با حضور مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولین و معتمدین در شهرستان سراوان مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت امام (ره) در شهر محمدی باز زیربنای یک‌هزار و ۴۴۴ متر و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، یک واحد آموزشی ۹ کلاسه با زیربنای ۲ هزار و ۱۳۷ متر و اعتبار دولتی ۳۰۰ میلیاردریالی توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان واقع در جوبلوچان افتتاح شد.
 
 وی با بیان اینکه همچنین سالن چندمنظوره دبیرستان دخترانه زکیه واقع در روستای دزک نیز به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیری زنده‌یاد عزیزالله سپاهیان به همت طایفه سپاهیان و باران زهی در روستای دزک نیز به زمین زده شد.
 
 فرماندار سراوان افزود: ما باید برای تربیت نسل مؤمن و انقلابی با آموزش‌وپرورش همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم.
 
 تجلیلی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه مدرسه‌سازی توسط دولت و خیرین انقلابی اقدامات شایسته‌ای صورت‌گرفته که در این راستا تبیین حقایق و اطلاع‌رسانی به مردم خصوصاً نسل جوان انجام گیرد.
 
 وی نگاه ویژه مدیرکل جهادی و انقلابی نوسازی توسعه تجهیز مدارس استان در فرایند ساخت مدارس و طرح‌های آموزشی در شهرستان را شایسته تقدیر دانست و گفت: نگاه مسئولین باید این‌گونه باشد چرا که این مهم در فرایند آموزش و تربیت دانش‌آموزان که جز مأموریت‌های اصلی آموزش‌وپرورش است تأثیرات مثبتی خواهد داشت.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccpmqsp2bqes8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما