تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
در راستای مقابله با سم‌پاشی دشمنان مطرح شد؛

تبیین هنرمندانه برای حضور حداکثری جوانان در انتخابات

دشمن از ماه‌ها قبل در حال سم‌پاشی برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که برای مقابله جوانان باید به صورت هنرمندانه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ورود کنند.
تبیین هنرمندانه برای حضور حداکثری جوانان در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون؛ همه‌پرسی یا انتخابات یکی از مولفه‌های مردم‌سالاری دینی در انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و پس از پیروزی انقلاب به‌طور میانگین هر دو سال یک‌بار در کشور انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا برگزار شده است.
 
انتخابات در ایران اسلامی آنچنان دارای اهمیت است که دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده تا با ترفند‌های مختلف حضور مردم ایران را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ کنند.
 
اما همواره مردم بصیر و آگاه ایرانی فریب نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخورده و همواره در صحنه ازجمله انتخابات حضور داشته‌اند.
 
این‌بار نیز دشمنان از ماه‌ها قبل برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در رسانه‌های غربی و فضای مجازی با فنون مختلف در حال اقناع‌سازی مردم هستند تا با کاهش مشارکت برنامه‌های خود را برای ضربه‌زدن به نظام و ملت ایران بهره‌ ببرند اما مشارکت حداکثری در انتخابات باعث نقش برآب شدن نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.
 
سعید تجلیلی، فرماندار سراوان در جمع جوانان و انجمن‌های مردم نهاد این شهرستان بیان کرد: حضور در انتخابات را باید هنرمندانه برای جوانان تبیین کنیم و با جهاد تبیین در قالب هنر و بیان جدید باجوانان صحبت کنیم.
 
وی افزود: باتوجه اینکه دشمن سم نا امیدی را در جامعه پراکنده است ضرورت دارد شورای مشورتی جوانان شور انتخاباتی را در جامعه ایجاد کرده و تبیین لازم را برای مشارکت حداکثری درانتخابات انجام دهند.
 
فرماندار سراوان تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌سازان کشور هستند و مجمع مشورتی جوانان شهرستان نیز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه جوانان است که می‌بایست با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم، زمینه حضور پرشور جوانان شهرستان را در عرصه انتخابات فراهم کند.
 
تجلیلی گفت: جوانان نقش مهمی در حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دارند و امروز در این شرایط، بایستی با انسجام و آگاهی در امر مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو نقش آفرینی کنند.
 
انتهای خبر/ 
https://asrehamoon.ir/vdcivyazvt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما