تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
عملیات پهبادی کشور ایران تنبیهی برای کشور متجاوز رژیم صیونیستی بود.
عملیات پهبادی کشور ایران تنبیهی برای کشور متجاوز
غلامحسین زرگر، کارشناس سیاسی در یادداشتی برای پایگاه خبری «عصرهامون» نوشت: رژیم صهیونیستی باید به دلیل باران بمباران کردن سفارتخانه ما در کشور سوریه، تخریب کنسولگری و کشته شدن نظامیان کشور ما و همچنین جنایت های بی شما به مردم مظلوم غزه سیلی محکمی را از ایران دریافت میکرد

برابر عرف بین الملل حمله و تخریب سفارتخانه در هر کشور به منزله و منظور این است که آن کشور به خاکش تجاوز شده است و در دستور کار کشور ما بود که کشور اسرائیل برای این حرکت غیر معقول و نابخردانه‌اش تنبیه شود.

فرمانده کل قوا در روز عید فطر در سخنرانی خود مجوز این تنبیه را صادر و اشاره‌ای به آن نیز داشتند، که انجام این دستور یکی از وظایف مهم نیروهای مسلح ما بود.

در طی این چند روز با تعاون خیلی خوب پهبادها را آماده کرده‌ایم و نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش در کنار سپاه پاسداران به صورت آماده باش درآمده اند و آسمان ایران را که روزانه حدود ۳۰۰۰ پرواز پرنده و هواپیما و پهپاد حرکت می‌کند در دست کنترل دارند.

این یکی از خواسته‌های به حق ملت ما بود که اسرائیل باید تنبیه شود و اگر به این شرارت‌های خود ادامه دهد تنبیهی شدیدتر برای آن در نظر گرفته می‌شود و جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی لازم بود شلیک ده‌ها فروند و موشک را به همراه داشته باشد.

عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله پاسخ دندان شکن و قاطع جمهوری اسلامی ایران به دست درازی‌های اسرائیل بوده و همچنین هر کشوری که راه کشور خود را برای حمایت از اسرائیل باز کند پاسخ قاطع کشور ما را در پی خواهد.

موشک‌های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی که آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-35 رژیم صهیونیستی است را هدف قرار داده است  پایگاهی که اسراییلی‌ها از طریق این پایگاه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد اصابت قرار دادند و این خود می‌تواند صربه شصت محکمی از طرف دولت ایران باشد و همچنین اینکه امریکا و اسراییل بدانند که هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به ترروریست بزرگ امریکا هشدار می دهیم که هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد، همچنین ما می دانیم که امریکا  در اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی دست دارد و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcco4qsx2bqes8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما