ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?>  ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
 مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان گزارش باران مخابره شد که بیشترین با ۱۲۰ میلی‌متر به شهرستان زرآباد اختصاص داشت.
 ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محسن حیدری بیان کرد: میزان بارندگی در نیک‌شهر ۳۶/۷، توتان از توابع نیک‌شهر ۵۲، زاهدان ۵/۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی‌متر باران گزارش شد.
 
 وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعدوبرق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق، تگرگ، وزش بادشید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.
 
 مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعدوبرق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.
 
 حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچ‌گونه عملیات دریایی مناسب نمی‌باشد.
 
 وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcfjcdyew6dv0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما