تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۸
استاد انجمن خوشنویسان ایران گفت: دراین نمایشگاه 40 اثر خوشنویسی در قالب آیات و احادیث قرانی به خط شکسته ، غبار نویسی ( ریز نویسی) و خط جلی به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد پیران در زاهدان افتتاح شد
نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد پیران در زاهدان افتتاح شد
به گزارش عصر هامون، علی پیران اظهار داشت: این نمایشگاه تا دوم ابان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه هنر اریا واقع در نبش خیابان دانشگاه ۱۵ دایر می باشد و بازدید برای عموم آزاد است.
وی افزود: تا کنون ۳۰ نماشگاه انفرادی از اثارم برگزار شده و در بسیاری از مسابقات خوشنویسی کشور موفق به کسب رتبه اول شده ام که مهمترین آن در سال ۹۱ میباشد که موفق به کسب مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران شدم.
چهره ماندار خوشنویسی استان سیستان و بلوچستان گفت : در سال ۶۷ در اولین جشنواره ای که شرکت نمودم موفق به کسب مقام دوم جوانان کشور شدم.
وی ادامه داد: قدرت فراگیری جوانان استان سیستان و بلوچستان در هنربسیار بالا می باشد به طوریکه دوره هایی که در استان های دیگر برای اموزش طی ۴سال برگزار می شود در استان ما به دلیل استعداد بالقوه ای که مردم این استان در زمینه هنر دارند طی ۱ سال به اتمام می رسد.
وی افزود: کار تذهیب این آثار را همسرم مریم ریگی انجام داده که زحمت این کار از خوشنویسی خیلی بیشتر است و حضور همسرم در زندگیم بزرگترین نعمتی است که خداوند به من اعطا نموده است.
استاد پیرامی گفت: مسئولین با حمایت و برگزاری نمایشگاه های هنری باید هنر خوشنویسی را به مردم بیشتر معرفی کنند و همچنین ادارات و ارگانهای دولتی با حمایت مالی و خرید آثار هنرمندان موجب دلگرمی و افزایش انگیزه هنرمندان شوند.
تصاویر این نمایشگاه را اینجا ببینید.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcizwa5.t1apq2bcct.html
منبع : زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما