تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
نخست وزیر موقت مصر که قرار است هفته آینده به عربستان سفر کند از تقویت همکاری بین این دو کشور در گفتگو با روزنامه عکاظ سعودی سخن گفت.
نخست وزیر موقت مصر : سعی در تقویت همکاری بین عربستان و مصر داریم
نخست وزیر موقت مصر : سعی در تقویت همکاری بین عربستان و مصر داریم
به گزارش عصر هامون،به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط" ، نخست وزیر مصر حازم ببلاوی قرار است سه‌شنبه هفته آینده در سفری یک روزه به عربستان سعودی سفر کند و درباره راه‌های همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف بین دو کشور و تقویت آن‌‌ها گفتگو نماید.

ببلاوی در گفتگو با روزنامه عکاظ گفت : روابط برادرانه بین د وکشور در طی دوره آتی به سطحی که رهبران و مردم این کشور خواهان آن هستند خواهد رسید. به گفته وی عربستان نقشی اساسی در پشتیبانی سیاسی و اقتصادی از مصر دارد و با منتخب ملت مصر همبستگی داشته و در کنار مصر برضد تروریسم ایستاده است.

مشاور رسانه‌ای نخست وزیر مصر شریف شوقی گفته است : این دیدار در کنار تقویت روابط برادرانه بین دوکشور شامل گفتگو در باره سرمایه‌گذاری‌های عربستان سعودی در مصر نیز می‌شود.

شایان ذکر است که قرار است که ببلاوی هفته آینده شروع به تعدیل در سطح وزراتی بکند و منابع مطلع می‌گویند که ۸ پست وزراتی را از جمله وزارت دفاع که ارتشبد السیسی فعلا عهده دار آن است ، پس از استعفایش برای نامزدی ریاست جمهوری شامل می‌گردد.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcgt79t.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما