تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
بیشتر لژیونر‌های ایران با باشگاه‌های فعلی خود قرارداد دارند و برای جدایی باید مبلغی برای رضایت نامه پرداخت کنند.
وضعیت لژیونر‌های ایران بعد از جام جهانی + مبالغ رضایت نامه
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، پس از پایان جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورمان، اخبار متفاوتی از ارائه پیشنهادهای مختلف به ملی پوشان ایرانی در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ورزشی به گوش می‌رسد که در این گزارش وضعیت لژیونرهای ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است. از بین لژیونر‌های ایرانی نکونام بازیکن آزاد است و علیرضا حقیقی هم در آستانه‌ جدایی از تیم پرتغالی است.

1.    اشکان دژاگه
 
این ملی پوش به احتمال زیاد بیشترین پیشنهادها را برای فصل آتی داشته باشد، چرا که عملکرد خوبی در جام جهانی برزیل از خود به جای گذاشت. اشکان یک فصل دیگر با فولام قرارداد دارد اما سقوط این تیم به دسته یک امکان جدایی وی را فراهم کرده است. تا کنون از اورتون، هرتابرلین و هانوفر به عنوان تیم‌های خواهان دژاگه نام برده شده است. نکته قابل توجه در خصوص دژاگه این است که مبلغ رضایت نامه وی 3 میلیون یورو است و تیمی که اشکان را می‌خواهد باید این مبلغ را بپردازد.

2.    علیرضا جهان بخش

وی فصل پیش در تیم نایمخن هلند بود و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. این تیم به دست یک سقوط کرده است. مبلغ رضایت نامه جهان بخش یک میلیون یورو است.
 
3.    مسعود شجاعی

شجاعی یک سال دیگر با تیم دسته اولی لاس پالماس اسپانیا قرارداد دارد. این تیم علیرغم تلاش‌های فراوان در فصل قبل از صعود به لالیگا بازماند. لاس پالماس از عملکرد قبل مسعود رضایت دارد اما شجاعی اگر پیشنهادی از تیم‌های حاضر در لالیگا دریافت کند احتمال جدایی‌اش از تیم زیاد است. مبلغ رضایت نامه شجاعی 2.1 میلیون یورو است.

4.    علیرضا حقیقی

حقیقی 3 بازی در جام جهانی برزیل انجام داده، حضور قرضی‌اش در تیم پرتغالی پایان یافته است و در صورتی که این فصل هم روبین کازان حقیقی را نخواهد، می‌تواند باز هم به صورت قرضی به تیم اروپایی دیگری بپیوندد. مبلغ رضایت نامه وی 350 هزار یورو است.
 
5.    جواد نکونام

نکونام سال گذشته از تیم الکویت جدا شده و بازیکن آزاد است. گفته می‌شود که در صورت عدم بازگشت جواد به لیگ ایران، او فصل بعد را هم در تیم‌های عربی توپ بزند.

6.    سردار آزمون

مهاجم 19 ساله تیم روبین کازان روسیه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. میلان، یوونتوس و آرسنال تمایل خود را برای جذب آزمون اعلام کرده‌اند. مبلغ رضایت نامه سردار 500 هزار یورو است. باید منتظر ماند و دید که آیا سردار آزمون در لیگ روسیه می‌ماند یا به تیم‌های بزرگ اروپایی می‌پیوندد.
 
7.    دانیال داوری 

داوری پس از پایان فصل در بوندس لیگا و پیش از آغاز جام جهانی از آینتراخت براشوایگ جدا شد و به تیم گراس هاپرز سوئیس پیوست، قرار داد دانیال با پرافتخار ترین تیم سوئیس 2 ساله است.
 
8.    رضا قوچان نژاد
 
قوچان نژاد تا 2 فصل دیگر با تیم دسته اولی چارلتون انگلیس قرارداد دارد. قوچی به صورت قرضی از استاندارد لیژ به چارلتون پیوست. قوچان نژاد در هر سه بازی ایران در جام جهانی در ترکیب اصلی قرار داشت و تک گل ایران در برزیل را به ثمر رساند. تیم بلکپول، در درسته اول انگلیس خواهان قوچی است. به جز دسته اول لیگ انگلیس از هلند هم به عنوان معتمد احتمالی قوچان نژاد یاد می‌شود. رضا سابقه بازی در لیگ هلند را دارد. تیم کامبور هلند هم خواهان قوچی است. قوچان نژاد تا 2 فصل دیگر با چارلتون قرار داد دارد و مبلغ رضایت نامه وی برای جدایی‌اش از چارلتون یک میلیون یورو است.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdca6inm.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما