تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
وضعيت سرخ‌ها برای بستن تيمی پرقدرت جهت حضور در 3 جام پيش رو چندان خوب به نظر نمی‌رسد و اين هواداران پرسپوليسي را نگران کرده است.
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، پرسپوليسی‌ها که خيلی زود کار خود را در بازار نقل و انتقالات به پايان رسانده‌اند منتظر مشخص شدن تکليف بازيکنان ملی‌پوش خود هستند که ظاهرا توافق کردن با آنها کار چندان ساده‌ای نيست.

علی دايی هم که دوست دارد هر چه زودتر با تمام نفراتش تمرينات خود را ادامه بدهد از وضعيت کنونی خسته شده و کمی هم نگران به نظر می‌رسد، به همين خاطر و بر اساس شنيده‌ها قرار است سرمربی سرخ‌ها خودش به بحث مذاکره با بازيکنان وارد شود و در صورت توان مشکلات ملی‌پوشان این باشگاه را برای ماندن برطرف کند.


به گزارش منابع غير رسمی، نزديکان دايی خبر از تماس اين مربی با خلعتبری، پولادی و سيد جلال حسينی می‌دهند تا بلکه وی بتواند آنها را به ماندن در پرسپوليس متقاعد کند.
 
*ضرب العجل دايي به مديرعامل پرسپوليس
 
سرمربی سرخ‌ها براي برپايی اردوي خارجي تيمش خواهان حضور تمام نفرات تيمش شد.
 
پرسپوليسی‌ها که يک اردوی نصفه و نيمه را در اردبيل برگزار کردند و در حال حاضر هم در تهران تمرينات خود را دنبال می‌کنند، به دنبال رفتن به یک اردوی خارجی هستند که احتمالا مقصدش ترکيه خواهد بود.

بر اساس شنيده‌ها دايی قصد دارد در اين اردو ترکيب اصلی خود را شناسايی کند و آمادگی بازيکنان تيمش را به بالاترين حد برساند.

بر همين اساس سرمربی پرسپوليس اصرار زيادي دارد که اين اردو را با تمامی نفراتش برگزار کند و ظاهرا اين موضوع را به گوش رحيمی هم رسانده است.

به گزارش منابع غير رسمی دايی برای مديرعامل باشگاه ضرب العجل تعیین کرده و از رحيمی خواسته که قبل از برگزاری اردو تکليف ملی‌پوشان و خريدهای احتمالی سرخپوشان مشخص شود و پرسپوليس با تمامی نفراتش راهي اردوی خارجی شود.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceff8n.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما