تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: با اعتراض "م.ر" پرونده وی به دیوان عالی کشور ارسال شده و منتظریم با رسیدگی به این پرونده وضعیت آن مشخص شود.
پرونده "م. ر" همچنان در دیوان عالی کشور است
پرونده "م. ر" همچنان در دیوان عالی کشور است
به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، "غلامحسین اسماعیلی" با اشاره به آخرین وضعیت پرونده "م. ر" اظهار داشت: رأی این پرونده صادر شده، که با اعتراض "م.ر" پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: پرونده "م.ر" همچنان در دیوان عالی کشور است و منتظریم با رسیدگی به این پرونده وضعیت آن مشخص شود.

رئیس دادگستری کل استان تهران در پایان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده خبرنگاران واشنگتن پست خاطرنشان کرد: طبق آخرین اخباری که بنده پیگیر آن بودم، این پرونده همان روند سابق را دارد.

گفتنی است؛ اوایل صبح روز( 21 مرداد ماه) یکی از سایت‌های خبری مدعی شده که بر اساس شنیده‌ها "م.ر" به ۵ سال حبس و بازگرداندن مبلغ ۸ و نیم میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است و ظاهرا این حکم در مرحله بدوی است و هنوز قطعی نشده است و این در حالی بود که طی همان روز سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران ضمن اظهار بی‌اطلاعی از انتشار خبر صدور حکم "م.ر" محکومیت "م.ر" را به موارد فوق تکذیب کرد.

لازم به ذکر است؛ رای این پرونده صبح روز 24 شهریور ماه از شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به وکیل مدافع "م. ر" ابلاغ شد و سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران در ارتباط با وضعیت "م.ر" گفت: از وی تحقیق به عمل آمده و با صدور قرار وثیقه‌ آزاد است.

انتهای پیام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcfj0dv.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما