تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
امام جمعه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه حمایت اسرائیل و آمریکا از این حملات وجود منفعت آن ها در این تجاوزات است، گفت: مسلمانان وظیفه دارند از مجروحان یمنی که احتیاج به کمک دارند حمایت نمایند.
اسرائیل و آمریکا حامی جنگ های بین مسلمانان/ نخستین ضرر ناامنی‌ها متوجه مردم استان است
اسرائیل و آمریکا حامی جنگ های بین مسلمانان/ نخستین ضرر ناامنی‌ها متوجه مردم استان است
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون ،مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در گفت وگو با سنت نیوز با اشاره به تضعیف مسلمین در جنگ های داخلی اظهار داشت: تجاوزات و کشتار مسلمانان به نغع دشمنان اسلام و بهره برداران از این کشتار است.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام به این شکل فرهنگ خود را بر کشور های اسلامی مسلط می کنند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در واکنش به حمایت اسرائیل و آمریکا از عربستان در تجاوز به یمن افزود: دلیل حمایت اسرائیل و آمریکا از این حملات وجود منفعت آن‌ها دراین تجاوزات است لذا سایر مسلمین وظیفه دارند در برابر مجروحان و کشته های یمنی و همچنین هر جا مسلمانی و انسانی احتیاج به کمک دارد حمایت کنند.
مولوی عبدالحمید در خصوص ناامنی های استان با بیان اینکه بیشترین ضرر در ناامنی‌های منطقه را مردم استان می‌بینند، تصریح کرد: الحمدلله در منطقه آرامش موجود می باشد و نظام و دولت به منطقه توجه خاص دارند.
وی بیان کرد: کسانی که دست به خشونت می‌زنند و جنایت می‌کنند بیشترین ضرر را به منطقه بر می‌گردانند، این افراد باید بر سر عقل بیایند و فکر کنند تا دست از این کارها بردارند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcdzs09.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما