تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
سایت مجمع عالی بسیج زابل به عنوان اواین سایت کشوری روز چهارشنبه 20خرداد با حضور اعضاء در هتل نیمروز زابل رونمایی شد.
نخستین سایت مجمع عالی بسیج شهرستانهای سطح کشور در سیستان رونمایی شد
نخستین سایت مجمع عالی بسیج شهرستانهای سطح کشور در سیستان رونمایی شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا، سایت مجمع عالی بسیج شهرستان زابل عصر روز چهارشنبه 20 خرداد سالجاری شروع به کار کرد.
این سایت اولین سایت شهرستانی در مجمع عالی بیسج است که  توسط محمد کیانی بازرس دوم مجمع عالی بسیج شهرستان زابل رسما فعالیت رسانه ایی خود را آغاز کرد.
این سایت که به طور رسمی با حضورفرمانده سپاه زابل و دیگر  اعضاء قشر بسیج شهرستان زابل عصر روز چهارشنبه 20 خرداد در محل هتل نیمروز زابل رونمایی گردید اولین سایت مجمع عالی بیسج شهرستانها در سطح کشور است .
محمد ناظری فرمانده سپاه زابل افزود:آگاه سازی و اطلاع رسانی یکی از کارهای مهم فرهنگی است که باید درست در مسیر خود قرار گیرد و امیدواریم  با راه اندازی این سایت در فرهنگ سازی و جنگ نرم  که هدف اصلی و سازنده ایی است به مقصد که همان رسیدن به توان سازندگی بسیجیان در عرصه های مختلف  است برسیم
علی اکبر نصیری رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان گفت:مجمع شهرستان زابل طی نامه ایی از تمامی  روسای مجامع عالی بسیج  دیگر شهرهای  کشور در خواست کرده جهت برگزاری همایشی به سیستان سفر کنند که به زودی تاریخ و زمان آن پس از هماهنگی با شهرستانها اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به گزاره برگ ملت ایران افزود:جهت گزاره برگ ملت ایران و اعلام حمایت آن از سوی مجمع عالی بسیج زابل همایشی در هفته آینده با حضور مهمانانی از تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcbs9b0.rhbwapiuur.html
منبع : اوشیدا
نام شما
آدرس ايميل شما