تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۵
مديركل راه و شهرسازي و نظام مهندسي ايرانشهر از برگزاری آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي با 178 نفر داوطلب تا پايان هفته جاري در ايرانشهر خبر داد.
۱۷۸ داوطلب در آزمون نظام مهندسی ایرانشهر شرکت می کنند
۱۷۸ داوطلب در آزمون نظام مهندسی ایرانشهر شرکت می کنند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره؛ ایوب کرد با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و تعین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در روزهای ۱و۲مرداد ۹۴ بصورت سراسری در کل کشور برگزار می شود و این آزمون در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با تعداد ۱۷۸نفر داوطلب خانم و آقا  در روزهای پنجشنبه صبح و بعداظهر و جمعه صبح به مدت ۲روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: آزمون نظام مهندسی صبح و بعداظهر روز پنجشنبه در رشته های کارشناسی نظارت معماری ، نظارت عمران ، شهرسازی ، نقشه برداری ، تزافیک ، معماری اجرا ، عمران اجرا و در مقطع کاردانی در رشته های معماری  عمران ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، شهرسازی و نقشه برداری و در صبح جمعه در رشته های محاسبات عمران ، معماری طراحی ، تاسیسات مکانیکی برقی و معماران تجربی به پایان می رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی ایرانشهر در پایان از همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر که در طراحی سوالات و برگزاری و نظارت بر روند آزمون و تصیح اوراق و اعلام نتایج تقدیر تشکر کرد.
انتهای پیام/4382
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcammn0.49n6e15kk4.html
منبع : سایت پهره
نام شما
آدرس ايميل شما