تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش گفت: آل سعود در جهان اسلام مظهر افراطی گری و جنایت است و با این جنایات در یمن گور خود را کنده است.
آل سعود در جهان اسلام مظهر افراطی گری و جنایت است/ سکوت ۷۰ روزه در خصوص جنایات آل سعود در یمن پذیرفتنی نیست
آل سعود در جهان اسلام مظهر افراطی گری و جنایت است/ سکوت ۷۰ روزه در خصوص جنایات آل سعود در یمن پذیرفتنی نیست
به گزارش سرویس اجتماعی  عصرهامون، حجت الاسلام جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه های خبری نشان می دهند و می خواهند به جهانیان نشان دهند که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقیقت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت شریف و مظلوم یمن با اراده‌ای ملی تصمیم بر تعیین سرنوشت خویش دارند، افزود: رژیم آل‌سعود تروریسم‌ پرور که عزت و سعادت خود را در ذلت و خواری مردم شریف یمن می بیند با تحریک و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به کشتار و قتل و عام زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع می زند.

حجت الاسلام حسینی گفت: رژیم آل سعود با تخریب زیرساخت‌های یمن و استفاده از سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی، اهدایی رژیم کودک‌کش آمریکا و اسرائیل جنایتکار بار دیگر چهره زشت خود را به جهانیان نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آل سعود در جهان اسلام مظهر افراطی گری وجنایت هستند، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار با پول ملت سرزمین حجاز سال‌هاست بر ریل جریان انحرافی وهابیت که دست پرداخته انگلیس مکار است می چرخد و هزینه‌های سنگین جنایت این فرقه ملحد را در سرزمین های اسلامی برای آدم کشی تامین می‌نماید.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش اذعان کرد: چه زیبا فرمود معمار کبیرانقلاب اسلامی ایران،حضرت امام خمینی (ره): که اگر ما از سرجنایات صدام بگذریم از آل سعود (رژیم حاکم بر عربستان) نمی‌گذریم.

وی ضمن محکوم نمودن تجاوز رژیم سعودی به همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: از ملت‌های آزاده جهان می‌خواهیم رسالت انسانی خویش درحمایت از حقوق ملت یمن و مقابله با ظالم و متجاوز را به انجام رسانند.

 انتهای پیام/ 4382
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjayea.uqe8xzsffu.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما