تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
امام جمعه دلگان درخطبه های نمازجمعه این شهر عنوان کرد:

احیاء امربه معروف ونهی ازمنکرعلت قیام امام حسین(ع)بود

امام جمعه دلگان گفت: دو فريضة مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در عصر امام حسین (ع)به باد فراموشی سپرده شده بودو آن حضرت یکی از علل اساسی قیام خویش را احیاءاین دو فريضة مهم و واجب الهى نام برده است.
احیاء امربه معروف ونهی ازمنکرعلت قیام امام حسین(ع)بود
احیاء امربه معروف ونهی ازمنکرعلت قیام امام حسین(ع)بود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های این هفته این شهرگفت: دو فریضه مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در عصر امام حسین (ع)به باد فراموشی سپرده شده بودو آن حضرت یکی از علل اساسی قیام خویش را احیاءاین دو فریضه مهم و واجب  الهى نام برده است.

وی افزود: امربه معروف ونهی از منکر از ارکان دین مبین اسلام وبرای احیا این دوفریضه مهم باید ازهیچ تلاشی دریغ نکنیم وحدیثی از رسول گرامی اسلام که فرمودند: اگر کسی زیربارامر به معروف و نهی از منکر شانه خالی کند و این دو فریضه را ترک کند اعلام جنگ با خداى متعال کرده است.
حجت الاسلام عظیم بامری یادآور شد: عذاب و عقاب امت های قبل از اسلام بر اثر ترک کردن امر به معروف و نهی از منکر بوده که آن را انجام نمی دادند.

امام جمعه دلگان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطن اشغالی گفت: کار این رژیم به جائی رسیده که کودکان فلسطینی را جلوی دوربین های تلوزیونی به ضرب گلوله به شهادت می رساندوهمه دنیا سکوت کرده اند.

وی درپایان اظهارداشت: دنیا باید درمقابل این جنایتهای مستقیم رژیم صهیونیستی اعتراض کند،آنهابه مسجد القصی وسرزمینهای مسلمانان حمله می کنندباید جلوی آنهاگرفته شود.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcguw9u.ak93t4prra.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما