تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
پیگیری دلگان پرس از وضعیت تصادفات خودروها با شتردر محور دلگان به ایرانشهر:

در این محور هر لحظه امکان تصادف با شتر وجود دارد/ تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد

مدیر اداره راه و ترابری دلگان گفت: در ماه های آینده در این مسیر تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد.
در این محور هر لحظه امکان تصادف با شتر وجود دارد/ تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد
در این محور هر لحظه امکان تصادف با شتر وجود دارد/ تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، بعد از گزارش این سایت خبری در خصوص تصادف شتر با خودروها در محور دلگان به ایرانشهر با موضوع تصادفات مرگبارباشتران رها شده/ کابوس رانندگان غرب سیستان وبلوچستان در ۶ آبان امسال بعد از گذشت ۵۱ روز از درج گزارش فقط تغییراتی جزیی که شامل نصب چند تابلو هشدار دهنده در این جاده مواصلاتی انجام شده و اقدام دیگری انجام نشده است.

با وجود شتر از رانندگی در این مسیر می ترسم

عبدالهی یکی از رانندگان خطی که روزانه در این مسیر تردد می کند به خبرنگار ما گفت: من شغلم رانندگی است و هر روز از دلگان به ایرانشهر و بالعکس مسافر جابجا می کنم که در زمان برگشت به تاریکی شب مواجه می شوم که با توجه به وجود شترهای زیاد در این مسیر از این می ترسم که با یکی از این شترها تصادف کنم و سرنوشتم شبیه ده ها راننده و سرنشینی شود که در این جاده و در اثر برخورد و تصادف با شتر جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: بیشتر این تصادفات در یک محدوه خاص اتفاق می افتد که اگر آن محدوده را حفاظ، گارد ریل و یا تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب کنند تا حدودی این معضل حل خواهد شد.

در این محور هر لحظه امکان تصادف با شتر وجود دارد

یکی دیگر از شهروندان دلگان به خبرنگار دلگان پرس گفت: من در هر زمان که به ایرانشهر سفر می کنم و یا از آنجا باز می گردم سعی می کنم در شب نباشد، چون این محور هر لحظه امکان تصادف با شتر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر صاحبان شتر به شتران خود جلیقه و پلاک شب نما نصب کنند شاید این معضل و مشکلات پیش نیاید و یا اینکه آمار تصادف در این جاده کمتر خواهد بود.

اکثر تصادفات در این مسیر با شترهای رها شده و بدون ساربان می باشد

دادمحمد بامری مدیر اداره راه و ترابری دلگان به خبرنگار ما گفت: از گذشته در این مسیر چند تابلو هشدار عبور تصادف با شتر نصب شده بود که تعداد آنها اندک بود که چند تابلو به ابعاد ۲ در ۳ متر در مسیر دلگان به ایرانشهر نصب شده است.

وی افزود: صاحبان شتر هیچ همکاری با اداره راه انجام نمی دهند و همانطور که مشاهده می شود اکثر تصادفات در این مسیر با شترهایی است که در این مسیر رها و بدون ساربان می باشند. حدود ۱۴ هزار نفر شتر در شهرستان دلگان وجود دارد که همه آنها بدون پلاک وجلیقه شبنما هستند که باید توسط صاحبان شتر خریداری شود.

در این مسیر تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد

دادمحمد بامری با اشاره به اینکه درخواست تابلو جدید به ایمنی اداره کل راه وترابری استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است اضافه کرد: در ماه های آینده در این مسیر تابلوهای هشدار دهنده بیشتری نصب خواهد شد.

 انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcaawna.49nwm15kk4.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما