تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه یمن باتلاق سرنگونی آل سعود می شود، گفت: حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور با حمایت‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و این اقدام ظالمانه آن‌ها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می‌کند.
یمن باتلاق سرنگونی آل سعود می شود/ پیروی از ولایت فقیه عاملی در جهت نقش برآب کردن توطئه‌های دشمن
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان هفته دولت را فرصتی مناسب برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت: نظام اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی در خطه است کشور داشته است که مسؤولان باید در این هفته آنها را برای مردم بازگو کنند.
وی با اشاره به جنایت‌های آل سعود گفت: هرگز حکومت آل سعود نمی‌تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه و بمباران مدارس و کشتار کودکان، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد.
وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه افزود: کشور ایران یک کشور باثبات و صلح دوست در دنیا است که همیشه حامی مظلومین می باشد.
سلیمانی پیروی از ولایت فقیه را عاملی در جهت نقش برآب توطئه‌های دشمن عنوان کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.
امام جمعه زاهدان در پایان با اشاره به افزایش جنایات تروریست‌های تکفیری، صهیونیستی و توطئه‌های بین‌المللی و ذلت و فرومایگی برخی رژِیم های عربی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، اصول و اسلوب جدیدی را در روابط بین‌الملل با وحدت ملی و تکیه بر خودکفایی و بر مبنای حق، صبر، استقامت و منطق رویارویی با دشمن در بیش از سه دهه، پایه‌گذاری کرده است.
انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcbsabw.rhbzwpiuur.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما