تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۴
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و دل بریدن رزمندگان اسلام از مظاهر دنیوی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست/ توان دفاعی کشور ،عامل بازدارنده در برابر دشمنان
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از پاپایا، سرهنگ محسن ادبی اردکانی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه راسک، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: دفاع مقدس تجلی مفاهیمی نظیر ایستادگی، استقامت، شجاعت و همراهی با ولی فقیه بود و این هفته نیز یادآور رزمندگانی است که هشت سال با اخلاص و ایمان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند.
وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با خیالی خام و تصوری پوچ، صدام را وادار به تهاجم علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی کرد، تا عراق در یک عملیات سریع و با استفاده از توان نظامی اهدایی دیگر کشورها در طول چند روز ایران را تصرف کنند اما رزمندگان اسلام با لبیک به ندای امام راحل و تشکیل گروه های بسیج، با دستانی خالی اما ایمانی قوی و اراده ای پولادین توانستند در مقابل دشمنان استقامت کنند.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز با اشاره رشادت ها و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت ایثارگران و لبیک گویی به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس، نه تنها اهداف مستکبران در جنگ تحمیلی محقق نشد بلکه حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی نیز در دست دشمن متجاوز باقی نماند و دشمنان انقلاب فهمیدند که نمی‌توانند در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست ناپذیر ابرقدرت های جهانی را در هم شکست و معیار و تجربه‌ای جدید را برای ملت های دیگر به ارمغان آورد تا با بکار بردن مدل انقلاب اسلامی به رویارویی با قدرت های بزرگ شیطانی بپردازند.
 
دشمنان انقلاب به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشور هستند
 
ادبی اردکانی با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب و در راس آنان، آمریکا با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها قصد دارند با تبلیغ ابتذال و ترویج بی بند و باری، جوانان و نوجوانان را به سوی فرهنگ غربی کشانده و اقتدار کشور و استقامت ملت را بشکنند.
وی دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از ویژگی های خاص شهدای سرافراز جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: امروز نیز همه باید با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و با پیروی از بیانات حکیمانه و آسمانی رهبر معظم انقلاب، در مقابل هرگونه نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان نظام با روحیه ای انقلابی و اسلامی ایستادگی کرده و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و جوانان، آینده کشور را تضمین کنیم.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران در مرکز جنگ و آتش منطقه ای در امنیت کامل زندگی می‌کنند، تاکید کرد: رمز موفقیت ایرانیان گوش فرا دادن به فرامین ولی فقیه و استفاده از ظرفیت های داخلی و توان دفاعی است  به گونه ای که همه دشمنان می‌دانند آسمان، دریا و زمین ایران مکان و محلی نا امن برای آنان و بد خواهان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
انتهای پیام /
https://www.asrehamoon.ir/vdcjtoeo.uqeotzsffu.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما