تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز گفت: دوران دفاع مقدس را باید به خاطر رشادت ها و جان فشانی های شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی، به عنوان یک اتفاق بزرگ تاریخی و معجزه الهی مورد احترام و توجه قرار داد.
دوران دفاع مقدس یک اتفاق بزرگ تاریخی و معجزه الهی بود
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از پاپایا، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز در راسک برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ محسن ادبی اردکانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس را باید  به خاطر رشادت ها و جان فشانی های شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی، به عنوان یک اتفاق بزرگ تاریخی و معجزه الهی مورد احترام و توجه قرار داد.
وی افزود: اگر نگاهی به گذشته ایران داشته باشیم خواهیم فهمید که  در چندین برهه تاریخی که کشور ما مورد هجمه و هجوم بیگانگان و اشغالگران خارجی قرار گرفت، بسیاری از مناطق مهم آن به وسیله بیگانگان اشغال شد اما در دوران پرشکوه دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم بدون تحمیل قطعنامه ای و یا واگذاری وجبی از خاک ایران عزیز موفق به حفظ و دفاع از حریم کشور شدند.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با اشاره به عظمت و ماندگاری دوران دفاع مقدس در تاریخ جهان ، بیان کرد: یکی دیگر از دیگر نکات بارز و قابل توجه در دوران دفاع مقدس، مشاهده جان فشانی و رشادت های غیرقابل وصف رزمندگان جوان و نوجوانی بود که به  نقطه ای از دَرک و شعور رسیده بودند که بزرگترین عملیات های نظامی جهان را فرماندهی کرده و به پیروزی رساندند.
وی خاطر نشان کرد: رژیم عراق با تمام امکانات نظامی که با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی به دست آورده بود به انقلاب اسلامی که همچون کودکی نوپا و دارای قدرت نظامی کمی بود حمله کرد و در خیالی خام آرزوی تصرف چند روزه ایران را در سر می پروراند.
ادبی اردکانی با اشاره به قدرت ایمان و اراده رزمندگان دفاع مقدس، گفت: جوانان این مرز و بوم توانستند با بصیرت الهی، عزت نفس و ایمان قاطع به خدای یگانه و رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره ) جنگ تحمیلی 8 ساله را به پیروزی به پایان برسانند.
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه امروز ما در مقابل شهدا و امام شهدا این است که به خوبی از این امانتی که در دستان ماست پاسداری کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داریم.
 
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcd5j0j.yt0js6a22y.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما