تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان، زنگ سلامت در مدارس میرجاوه نواخته شد.
نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان میرجاوه
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان، مراسم نمادین نواختن زنگ سلامت روان با حضور مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه ،اولیا و دانش آموزان در آموزشگاه فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی هاشمی پور در این مراسم اظهار کرد: موضوع سلامت روح و جسم همواره مورد تاکید دین مبین اسلام و انبیا بوده است و انسان باید همیشه به سلامت جسم و روح خویش توجه ویژه ای داشته باشد و قدر نعمت بزرگ سلامتی  را بداند.

وی افزود: سلامتی جسم موجب سلامتی روح و روان می شود بنابراین دانش آموزان باید در جهت حفظ سلامت جسم خویش کوشا باشند چرا که عقل سالم در بدن سالم است و جسم سالم سبب راحتی و شادابی روح و روان خواهد شد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد: حفظ سلامت جسمی و روانی تاثیر بسزایی در افزایش روابط اجتماعی خواهد شد و روابط و تعاملات اجتماعی ما نیز با تقویت سیستم ایمنی بدن ، موجب حفاظت از ما در برابر بیماری ها می شود .

وی تاکید کرد:افزایش معنویات تاثیر شگرفی بر  ارتقاء سلامت روان جامعه و اقامه نماز  به عنوان رفتار و وظیفه ای دینی، تأثیر بسزایی بر سلامتی جسم انسان دارد و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر استرس ها و فشارهای روحی و روانی می شود و خواندن نماز سر وقت و انجام معنویات، دید انسان را به زندگی تغییر داده  و فرد با امید و انگیزه ای مضاعف به فعالیت های اجتماعی می پردازد.

برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع بهداشت روان از جمله برنامه های این مراسم بود.







انتهای پیام/4941

 

 

https://www.asrehamoon.ir/vdci3zav.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما