تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
ماهواره شوالیه سیاه جز مشهورترین ماهواره هایی که گفته می شود هزاران سال پیش توسط فرازمینی ها با هدف رصد انسان در مدار زمین قرار گرفته است.
لحظه نابود کردن ماهواره جاسوسی فرازمینی ها در مدار زمین + فیلم
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نظریه پردازان توطئه با استناد به ویدئویی که به تازگی منتشر کرده اند ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. آنها می گویند این ویدئو لحظه نابودی یک ماهواره متعلق به موجودات فضایی را نشان می دهد. در این ویدئو دیده می شود که یک شهاب سنگ بزرگ درخشان بعد از اینکه یک شی پرنده ناشناس به آن نزدیک می شود به سرعت به سمت فضا حرکت می کند.
 بنا به گفته یکی از نظریه پردازان تئوری توطئه از یک موشک خاص برای نابودی این ماهواره جاسوسی فرازمینی ها استفاده شده است. ماهواره شوالیه سیاه در بین جستجوگران فرازمینی ها جز مشهورترین ماهواره هایی که گفته می شود هزاران سال پیش توسط آنها با هدف رصد انسان در مدار زمین قرار گرفته است. " تیلور کلاک نر " یکی از محققان فرازمینی ها در این خصوص گفت : " این ویدئو اندکی برایم مشکوک است چرا که توسط پروفایلی ناشناس و نچندان مشهور منتشر شده است. " با این حال به اعتقاد " تیلور "  این دستگاه عجیب متعلق به  فرازمینی ها بوده و  به منظور رصد زمین در مدار زمین قرار گرفته بود.
گفتنی است؛ ماهواره شوالیه سیاه حدود 13 هزار سال است که در مدار زمین قرار گرفته است و توسط " نیکولا تسلا " مخترع صربی الاصل آمریکایی در سال 1932 کشف گردید.
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxmd1.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما