تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۵
حضور مردم در پای صندوق‌های رأی؛

مشارکت مردم باعث اقتدار کشور است

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات باعث اقتدار کشور است و انتخاب فرد اصلح باعث تصویب قوانین درست می‌شود.
مشارکت مردم باعث اقتدار کشور است
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، انتخابات یکی از جلوه‌های حضور و مشارکت مردم در تعیین و تغییر سرنوشت خود هستند و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خود آن قوم بخواهد.

 در یازدهم اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیشروی ملت ایران است تا با حضور در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

 انتخاب فرد اصلح و شناخت درست افراد در تصمیم‌گیری نقش بسزایی دارد نه‌تنها حضور در انتخابات امری بسیار مهم است؛ بلکه دعوت از دیگران برای حضور نیز امری لازم و ضروری است، تک‌تک افراد با حضور و رأی خود برای مردم نقش‌آفرینی می‌کنند.

 حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث اقتدار ملی می‌شود و انتخاب فرد اصلح باعث تصویب قوانین درست می‌شود و با تصویب قوانین درست مسیر کشور به سمت آینده درست و رفع مشکلات مردم حرکت می‌کند.

 اگر قرار به رأی ندادن باشد و هر فردی از این مسئولیت اجتماعی شانه خالی کند افرادی بر کرسی مجلس خواهند نشست که در راستای تحقق اهداف خود گام بر می‌دارند و صلاح نظام و مردم را زیر پا خواهند گذاشت، این ما هستیم که با رأی‌دادن فرد اصلح را بر کرسی می‌گذاریم.
 
 ما سرنوشت خود را رقم می‌زنیم
 حسن فضلی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: ما سرنوشت خود را رقم می‌زنیم و اگر حتی یک نفر پای صندوق‌های رأی نیاید؛ یعنی برای سرنوشت خود هیچ تصمیمی نمی‌خواهد بگیرد.

 وی ادامه داد: اگر برای مشارکت حاضر نشویم آنچه که باید رقم نمی‌خورد؛ زیرا دیگران به‌جای ما رأی می‌دهند و نماینده خود را انتخاب می‌کنند و آن دیگران در تغییر سرنوشت سهیم هستند این انتخابات در طراحی قوانین ما نقش بسزایی دارد.
 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبر انقلاب در ابتدای سال نسبت به مباحث انتخابات فرمودند که مشارکت باید پررنگ شود و حضور حداکثری داشت این حضور و مشارکت نظام را مستحکم می‌کند و آبروی ایران را زیاد می‌کند.

 وی افزود: بعد از اغتشاشات سال‌های گذشته آمریکا و عربستان میز مذاکره با ایران را ترک کردند؛ اما بعد از حماسه‌آفرینی مردم در ۲۲ بهمن همان سال و دیدن عظمت حضور مردم دوباره به میز مذاکره برگشتند.

 فضلی تشریح کرد: این مشارکت و حضور مردم استحکام کشور را زیاد می‌کند نشان می‌دهد مردم طرف‌دار و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و آبروی ملت ما را زیاد کرد.

 وی ادامه داد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی و ویژه‌برنامه‌هایی که در کشور برگزار می‌شود، استقامت کشور را زیاد می‌کند فکر ضربه‌زدن فساد را از کشور دور می‌کند؛ زیرا نشان می‌دهد این خود مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

 کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: مردم با دستان خود کسی را به خانه ملت می‌فرستند که بهترین قوانین را ایجاد کند و از دیگر قوه‌ها اجرای درست قوانین را و نظارت احسن بر اجرای این قوانین را بخواهند نه کسی که بنشیند و فقط نگاه کند و حتی در جلسات مجلس حاضر نشود.

 وی افزود: قوانین باید به نفع مردم نوشته و اجرا شود این حضور باعث ایجاد امنیت در کشور می‌شود چشم دشمن را از حریم کشور دور می‌کند و آنان را در مقابل ملت ما عاجز می‌کند زیر دشمن این ملت را آزموده است که پای نظام ایستادند و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

 فضلی عنوان کرد: با حضور به‌موقع و بابصیرت، عهدهایی که با مقام ولایت دارند را تجدید می‌کنند و کسانی روی کار می‌آیند که ملت به آن رأی داده باشند.

 وی ادامه داد: اگر حضور نداشته باشند و پای صندوق‌های رأی نیایند دیگران به‌جای ما رأی خواند داد و روی کار می‌آیند که در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند که عواقب آن دامان ملت و کشور را می‌گیرد.

 کارشناس مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: ملت همواره برای این نظام نقش‌آفرینی کرده است و این ما ملت هستیم که در این ۴۵ سالی که گذشت نقشه‌های شوم دشمن را نقش‌برآب کردیم.

 وی افزود: نقشه‌هایی که دشمن در اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بود تا سیل خون راه بیندازد، آنان کشته‌شدن و کشته‌سازی را راه انداختند و ادامه دادند تا نفرت از نظام در دل مردم ایجاد کنند.

 فضلی عنوان کرد: ملت ایران با هوشیاری بسیار زیاد با آن مقابله کرد و فتنه کشته‌سازی و... با حضور نیروهای مردمی و نظامی و تقدیم حدود ۱۰۰ نفر از بهترین نیروهای این صبر و شکیبایی نظام باعث فهم و هوشیاری مردم شد آنان دشمن را شناختند و افراد خودی را از دشمن جدا کردند.

 وی ادامه داد: دشمن اکنون به دنبال کم‌کردن مشارکت است و سعی دارند حضور مردم را پای صندوق‌های رأی کم کنند با تمام توان سعی دارند تا القا کنند حضور مردم در پای صندوق رأی تأثیر ندارد.

 کارشناس سیاسی اظهار کرد: باید به این اندیشید که اگر واقعاً حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأثیری ندارد چرا دشمن این همه سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده و با تمام ظرفیت خود پای‌کار آمده است؟

 وی در پایان افزود: این رأی‌ها و تمام تک رأی‌ها بسیار مؤثر هستند و باعث می‌شود نظام اسلامی با قوانینی برگرفته از اسلام و قران الگو شود که امروز نیز الگو شده و تبدیل به فرمانده جبهه مقاومت شده است.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaa0n6o49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما