تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات باید به عنوان وظیفه تبیین شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات یازدهم اسفندماه امسال با انتخابات ادوار گذشته کاملاً متفاوت است حضور و مشارکت حداکثری مردم به‌عنوان یک وظیفه تبیین و قلمداد شود.
مشارکت حداکثری در انتخابات باید به عنوان وظیفه تبیین شود
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از اوشیدا، محمد ناظری در جلسه جهاد تبیین ویژه شاخصین جامعه ایثارگری سیستان که با حضور فرمانداران، ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد بیان کرد: ما در روزهای آتی مواجه هستیم با یک رخداد عظیم سیاسی در کشور و آن بحث مهم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است؛ ولی انتخابات یازدهم اسفندماه امسال با انتخابات ادوار گذشته کاملاً متفاوت است.
 
وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایی اخیری که داشتند با طبقات مختلف مردم پنج فرمان مهم را از این فرمایشات استنتاج کردیم در همهٔ این فرمان‌های چندگانه بحث حضور و مشارکت حداکثری مردم به‌عنوان یک وظیفه تبیین و قلمداد شد.
 
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: اگر نسبت به اوضاع‌واحوال جهان و منطقه بررسی داشته باشیم خواهیم دید که انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های دیگر مهم‌تر است؛ زیرا دشمن هم به نسبت گذشته حساس‌تر شده به‌نحوی‌که ناامید کردن مردم و پاشیدن بذر ناامیدی شبانه‌روز در رسانه‌های وابسته به دشمن در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: جامعه ایثارگری استان هم یکی از اقشار و صنوف مختلف جامعه است بنیاد شهید ایثارگران با همکاری تشکل‌های مردمی خودش جهت اجرایی‌شدن منویات حضرت آقا در راستای این که مشارکت حداکثری و قوی در جامعه ایجاد بشود و مردم به‌خصوص جامعه ایثارگری به حضور در صحنه و صندوق‌های رأی دعوت شوند.
 
 ناظری تصریح کرد: این نشست جهاد تبیین جهت تلطیف قلوب و اینکه با همدیگر تبادل نظر داشته باشیم و فرمان مقام معظم رهبری را مورد کنکاش قرار دهیم و هریک از این ایثارگران ما خود یک سرباز باشد در جهت اجرایی‌کردن و تبلیغ این فرامین برگزار شده و مجری منویات مقام معظم رهبری در بحث مشارکت حداکثری انتخابات خواهیم بود.
 
 وی ادامه داد: مشکلات امروز در جامعه ما وجود دارد و کسی انکار نمی‌کند بحث معیشت، گرانی و...، اما دشمن هم با هر راهی تلاش می‌کند تا بتواند مردم را ناامید کند براین‌اساس، بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، و به جهت خنثی‌کردن توطئه‌های بدخواهان این نظام الهی و مقدس، شرکت در انتخابات لازم و ضروری است.
 
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: ما باید صلابت نظام را مدنظر داشته باشیم، ما دشمنان قسم خورده‌ای داریم که میزان مشارکت مردم در انتخابات اگر بیشتر باشد مطمئناً آن‌ها را به عقب‌تر خواهد راند دشمنان جایگاه مردمی نظام ما را فقط از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس استخراج نمی‌کنند، بلکه میزان مشارکت، کیفیت و جهت‌گیری را مدنظر دارند، اینجاست که باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشیم اگر امنیت مهم است حضور و مشارکت در انتخابات هم باید مهم باشد.
 
 ناظری گفت: ایران مثل کشورهای غربی نیست که مردم به دلیل بیمه، سن بازنشستگی و...، رأی بدهند، در ایران یک تقدس وجود دارد شرکت در انتخابات بقا و تداوم حرکت نظام مقدس اسلامی را در برخواهد داشت.

انتهای خبر/
 
 
https://asrehamoon.ir/vdcgyu9qtak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما