تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰
یازدهم اسفندماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان مقتدرانه در انتخابات حاضر شدند.
شیعه و سنی سیستان و بلوچستان مقتدرانه در انتخابات حاضر شدند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، یازدهم اسفندماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار و متدین سیستان و بلوچستان هم‌زمان با سراسر کشور با آغاز شروع انتخابات در کشور در شعب اخذ رأی حاضر شدند و فرایند رأی‌گیری از ساعات ابتدای صبح آغاز شد.

 مردم استان مقتدرانه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا با حضور خود به همه جهانیان نشان دهند که همواره پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند و از آرمان‌های امام و انقلاب هیچگاه فاصله نمی‌گیرند.

 امروز کوچک و بزرگ، پیر و جوان، شیعه و سنی آمدند تا پاسخ قاطعانه‌ای به دشمن دهند و بگویند هیچگاه موضع دفاع و حمایت خود را از کشور و نظام خود جدا نمی‌کنند.

 مردم با افتخار پای صندوق‌های رأی آمدند تا با مشارکت و حضور خود دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنند به کوری چشم دشمنان ضعیف این ملت همانند سایر صحنه‌ها در صحنه انتخابت نیز حضور پرشوری پیدا کردند.

 

 انتخابات مظهر قدرت یک جامعه است
 محسن میرشکار در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: انتخابات مظهر قدرت یک جامعه است در هر جامعه‌ای که میزان مشارکت در آن جا رشد داشته باشد، امنیت و اقتدار آن جامعه رو به افزونی است، در جمهوری اسلامی در این چهار دهه مردم بر اساس فرمان مقام معظم رهبری حضور خوبی داشتند.

 وی ادامه داد: امروز هم با حضور سازنده و مؤثر خود به توانند بهترین نمایندگان برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند، تا به توانند مسائل کشور بر اساس انسان‌های اصلح حل‌وفصل شود.
 

 امروز رأی‌دادن تکلیف شرعی و ملی ما است

 شهروند درگیر زاهدانی درحالی‌که لباس روحانیت بر تن داشت به همراه خانواده پای صندوق‌های رأی حاضر شده بود تصریح کرد: امروز رأی‌دادن تکلیف شرعی و ملی ما است ازاین‌جهت که دستور ولی‌امر است و ما در انتخابات باید شرکت کنیم و در سرنوشت کشور باید سهیم باشیم تا دشمن را از نگاه به سرزمین خود ناامید کنیم.

 وی ادامه داد: انتخابات یک تکلیف ملی است و رأی تک‌تک ما در سرنوشت کشور مؤثر است و می‌توانیم کشور را آباد کنیم تا قوانین خوب برای کشور تصویب و منجر به آبادانی کشور شود و با این رأی‌ها در مقابل دشمن می‌ایستیم و نشان می‌دهیم از منافع کشور کوتاه نمی‌آییم.

 اذعان کرد: امروز در صحنه انتخابت با خانواده شرکت کردیم؛ زیرا رأی تک‌تک ما در سرنوشت کشور اثرگذار است و این فرزند خردسال من باید یاد بگیرد در سرنوشت خود و کشورش سهیم باشد باید فرزندان را با این فرهنگ غنی که از اسلام ناب محمدی برخاسته است آشنا شوند، این فرهنگ را سینه، سینه به نسل‌های آینده منتقل می‌کنیم تا بیاموزند از منافع ملی حمایت کنند.
 
 با پیام رهبر انقلاب تصمیم گرفتیم سریع‌تر رأی دهیم
 مرضیه حیدری عنوان کرد: صبح زود تلویزیون روشن کردیم و پیام رهبر عظیم و شأن را شنیدیم تصمیم گرفتیم که هر چه سریع‌تر به صندوق‌های رأی مراجعه کنیم و رأی خود را در صندوق‌های رأی بیندازیم، با حضور مردم صددرصد دشمنان اسلام ناامید خواهند شد.

 وی افزود: باتوجه‌به این که ولی‌امر مسلمین رهبر انقلاب مدظله‌العالی ساعات اولیه را انتخاب کردند به‌عنوان یکی از مولدان ایشان سعی کردم اول صبح در مراکز رأی‌گیری حاضر شوم.

 شهروند زاهدانی مطرح کرد: پیامی که حضور پای صندوق‌های رأی می‌تواند به دشمنان داشته باشد همراهی با رهبر انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی است به توانیم ره رو خوبی برای ولایت باشیم.
 
 با مناظرات شناخت مطلوبی از نامزدها یافتیم
 غلامرضا میرنژاد بازنشسته آموزش‌وپرورش و رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رأی‌دادن یک وظیفه شرعی و دینی است تفاوتی که امسال با سال‌های دیگر داشت مناظره و معرفی نامزدهای انتخاباتی از طریق کانال‌های تلویزیونی بود شناخت از نامزدهای انتخاباتی بسیار در این سال مطلوب بود توانستیم کاندیدها را به‌خوبی انتخاب کنیم.

 وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی به‌نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادیم و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز ایستادیم به این نظام افتخار می‌کنیم و هر کاری بتوانیم به‌خاطر خون شهدا رزمندگان و ایثارگران انجام می‌دهیم.


 فرزندان ما این کشور را می‌سازند
 خانواده زاهدانی با سه فرزند خود برای انداختن رأی خود در پای صندوق‌های حاضر شدند در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: خانوادگی با بچه‌ها آمدیم تا یاد بگیرند برای کشور تأثیرگذار باشند تأیید ما الان برای نظام است و نه نمایندگانی که آمدند فقط برای کشور آمدند فرزندان ما قرار است این کشور را بسازند.

 وی ادامه داد: امیدوارم فردی انتخاب شود که اصلح، پیروی خط رهبر، مفید برای کشور و در خدمت مردم باشند ما نیز رأی دادیم وامید داریم به فضل الهی توفیقی شود تا افراد منتخب بتوانند برای مردم به‌خوبی خدمت کنند.

 برای کشورمان امروز آمدیم و امید داریم نمایندگان برای بهبود کشور حرکت کنند به فکر مردم به‌خصوص جوانان باشند، وضع اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا کند، از افراد منتخب انتظار داریم به کارهای مردم به گرفتاری مردم وظیفه وجدانی ما است که امروز حضور داشته باشیم.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgqu9qyak93n4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما