تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۳
خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه با همه فراز و فرودهایش پایان یافت این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد دارد و دشمن بیش از هرکس می‌داند که بازندهٔ اصلی این آوردگاه جبهه استکبار بوده است.
انتخابات ۱۱ اسفندماه رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت
به گزارش خبری پایگاه «عصرهامون» به نقل از اوشیدا؛ حجت‌الاسلام محمد کیخا ضمن سفارش به تقوای الهی بیان کرد: مناسبت‌هایی که در پیشرو داریم اشاره کرد و گفت: ۱۸ اسفند مصادف با ۲۷ شعبان سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآباد ۲۰ اسفند مصادف با ۲۹ شعبان روز راهیان نور است.
 
 امام‌جمعه موقت خاطرنشان کرد: ۱۹ اسفندماه آغاز عملیات بدر ۱۳۶۳ شمسی انقلاب اسلامی امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزهای را که آماج تهدید جدی دشمنان قرار گرفته بود ضمانت کرد و معجزه پیروزی در جنگ ۸ساله و شکست رژیم بعثی و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی و شرقی را پدید آورد.
 
 امام‌جمعه موقت شهرستان هامون با فرارسیدن ۲۰ اسفند مصادف با ۲۹ شعبان روز راهیان نور گفت: استقلال و آزادی کنونی ایران اسلامی دستاورد بلکه خون آورد صدها هزار انسان والا و شجاع و فداکار است. غالباً جوان و همه در رتبه‌های رفیع انسانیت. سلام بر ارواح طیبه شهیدان والامقام و روح مطهر امام بزرگوار
 
 وی افزود:۲۲ اسفندماه مصادف یکم ماه مبارک رمضان بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان امام مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ه.ش است. مجاهدت‌های جوانان در میدان‌های سخت ازجمله دفاع مقدس با ذکر دعا و روحیه برادری و ایثار همراه شد و ماجراهای صدر اسلام را زنده و نمایان در برابر چشم همه نهاد. پدران و مادران و همسران بااحساس وظیفه دینی از عزیزان خود که به جبهه‌های گوناگون جهاد می‌شتافتند دل کندند و سپس آنگاه با پیکر خون‌آلود با جسم آسیب‌دیده آنان روبه‌رو رو شدند مصیبت را با تشکر همراه کردند.
 
 خطیب نمازجمعه در خصوص انتخابات بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه با همه فراز و فرودهایش پایان یافت این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد دارد و دشمن بیش از هرکس می‌داند که بازندهٔ اصلی این آوردگاه جبهه استکبار بوده است انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود که چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و به شکل مقبول محقق شد.
 
 انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchiqnz623n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما