تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت:در ماه مبارک رمضان873ساعت برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش شده است.
تولید و پخش873 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در ماه رمضان/رسانه ها با انسجام مطالبات مردم را پیگیری کنند
به گزارش عصرهامون، محمود دولت کردستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در ماه مبارک رمضان873ساعت برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شامل 339 ساعت برنامه رادیویی و 444 ساعت برنامه تلویزیونی همزمان در صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش شد است.
وی گفت: از آنجایی که مردم سیستان و بلوچستان دارای پیشینه مذهبی و دینی کم نظیری هستند کار را برای اصحاب رسانه در این استان سخت تر کرده است.
این مسئول ادامه داد: در این ایام برنامه های رادیویی و تلویزیونی متنوع ویژه اهل سنت و تشیع اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در این ایام 25 ساعت زیر نویس از شبکه استانی منتشر شد که رکورد محسوب می شود، ادامه داد: پخش 18 ساعت و 50 دقیقه برنامه خبر در رادیو و تلویزیون و 15 گزارش متناسب با ماه رمضان و پخش مسقیم ویژه برنامه های مختلف نظیر شب های قدر و جمع خوانی قرآن کریم را از دیگر فعالیت های این سازمان در استان برشمرد.
کردستانی گفت: در حوزه فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان امسال برای نخستین بار برنامه های مختلفی نظیر محتوای متنی، رقابت ها و نظر سنجی و غیره را در دستور کار قرار داد و با توجه به اینکه تنها و برای اولین بار در این حوزه ورود پیدا کرده، در اولین ارزیابی کشوری، جزء6رتبه برتر کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت رسانه ها در مطالبه گری خواسته های مردمی گفت: ضروری است رسانه های استان با همبستگی بیش از پیش خواسته ها و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل اتاق اندیشه ورز رسانه ها برای پیگیری مطالبات مردم و امورات خبرنگاران و رسانه ها در استان شد که مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت.
انتهای پیام//
https://www.asrehamoon.ir/vdcbwfb85rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما