تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۴
محمد رضا گمشادزایی گفت: پاسداران در ترویج حق و آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی با الگو گیری از نهضت سرخ عاشورا در میدان حضور داشته و با پیروری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در صجنه حضور فداکارانه دارند.
به گزارش عصرهامون؛ محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و امور جوانان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: میلاد امام حسین (ع)   روز پاسدار نامگذاری شده چرا که این روز یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی های غیور مردان سپاه سرافراز انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم از اولویت سبز پوشان انقلاب اسلامی است که در سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان خدمات قابل توجه ای را انجام داده اند که توزیع بسته های معیشتی، کمک به نخل داران در جمع آوری محصولات، حفر چاه های کشاورزی، جاده سازی، مدرسه سازی و کمک به کادر درمان گوشه کوچکی از خدمات پاسداران در این منطقه به شمار می رود.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان سراوان با بیان اینکه دعای خیر مردم سراوان همواره بدرقه راه پاسداران است، ادامه داد: به طور قاطع می توان گفت سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران منادیان وحدت در جامعه هستند.

گمشادزایی خاطر نشان کرد: پاسداران در ترویج حق و آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی با الگو گیری از نهضت سرخ عاشورا در میدان حضور داشته و با پیروری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در صجنه حضور فداکارانه دارند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdchx-nzz23nkmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما