تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
عضو هيئت مديره قطعه‌سازان كشور با تاكيد بر اينكه از فرصت پيش‌آمده بايد كمال استفاده را برد، اظهار داشت: لازم است با پيش فرض "بازگشت مشكلات پيشين بين‌المللي" از اين فرصت كمال بهره‌مندي را ببريم و عمق ساخت داخل را گسترده كنيم.
مشکل‌ساز اصلي ما "آمريکا" است/ توسعه"خودرو سازي"با پيش فرض بازگشت تحريم‌ها
مشکل‌ساز اصلي ما "آمريکا" است/ توسعه"خودرو سازي"با پيش فرض بازگشت تحريم‌ها
به گزارش عصر هامون،مهم‌ترين مشكل ما درحوزه صنعت خودرو محدوديت‌هاي نقل و انتقال مالي است كه هم طرف ايراني و هم طرف خارجي را در اين مدت با تنگناهاي زيادي مواجه كرد.

وي با بيان اينكه مشكل‌ساز اصلي ما كشور امريكاست، افزود: با وجود اينكه اين كشور در حوزه خودرو با ما ارتباط مستقيمي ندارد اما بيشترين فشارها را بر ما وارد كرده است.

نجفي‌منش تصريح كرد: مصرف كنندگان محصولات شركت‌هاي پژو و رنو در بازار امريكا ۱۰ برابر بازار ايران است بنابراين به طور طبيعي اين شركت‌ها به سمت آن بازار كشيده مي‌شوند.

وي با تاكيد بر اينكه از فرصت پيش‌آمده بايد كمال استفاده را برد، اظهار داشت: لازم است با پيش فرض "بازگشت مشكلات پيشين بين‌المللي" از اين فرصت كمال بهره‌مندي را ببريم و عمق ساخت داخل را گسترده كنيم.

عضو هيئت مديره قطعه‌سازان كشور تصريح كرد: بايد تنوع منابع را در محصولات خود ايجاد و ارتباط خود را با دنيا حفظ كنيم تا اگر بار ديگر دچار چنين مشكلي شديم فعاليت‌هايمان ادامه يابد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است تحریم‌های داخلی نیز لغو شوند، گفت: مشکلات مربوط به قیمت‌گذری، بخش‌نامه‌های مشکل‌ساز هم‌چون بخش‌نامه سال ۹۰ و موانع عدم گشایش LC باید رفع و به حالت عادی بازگردد.

نجفی‌منش تصریح کرد: با "تقویت مالی" حوزه خودرو باید شرایط را به پیش از دوران تحریم داخلی و خارجی و حالت اولیه خود بازگردانیم.

انتهای پیام/
۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcguq9t.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما