تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
رئيس اداره نظارت بر ساخت راه هاي روستايي خبر داد؛

آسفالت گرم 16 كيلومتر راه روستايي در حوزه دشتياري چابهار

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین‌بار در حوزه راه و شهرسازی جنوب استان ۱۶ کیلومتر از راه‌های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار زیرسازی و آسفالت گرم شده است.
آسفالت گرم 16 كيلومتر راه روستايي در حوزه دشتياري چابهار
به گزارش عصرهامون، مجید شه‌بخش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برای نخستین‌ بار بعد از انقلاب اسلامی و به طور کلی برای اولین بار در حوزه راه و شهرسازی جنوب استان ۱۶ کیلومتر از راه‌های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار زیر سازی و آسفالت گرم شده است.

وی افزود: زیر سازی و آسفالت گرم راه های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار مربوط به روستاهای کوه روستایی چیلسر، ریمدان ملانصرت، ریمدان کمال، بل ریمدان، سندنور محمد و کله راهی است.

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران مشغول به کار در این پروژه بالغ بر پنج میلیارد تومان است گفت: در غالب همین پروژه در حوزه دشتیاری شهرستان چابهار در سال گذشته ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی زیر سازی و آسفالت گرم شده است وکماکان آسفالت در راه های روستایی در حوزه دشتیاری ادامه داشته و درحال اجرا است.

بخش دشتیاری با مرکزیت نگور در فاصله ٦٠ کیلومتری مرکز شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد که بزرگترین بخش ایران از لحاظ مساحت محسوب می شود.

انتهای پیام/ ف https://www.asrehamoon.ir/vdchivnzq23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما