تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷
فعال فرهنگی گفت: مجلس وظیفه قانون‌گذاری را برعهده دارد و حضور و نقش آفرینی فعالانه آن در کشور بسیار حیاتی است.
نقش مجلس شورای اسلامی برای کشور حیاتی است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، مهدی عامری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ما باید خاطر آرمان‌های امام، به‌خاطر خون شهدای عزیز، به‌خاطر خاک و کشور عزیزمان ایران و به‌خاطر آیندگان در انتخابات پیشرو شرکت کنیم.

این فعال فرهنگی افزود: متأسفانه دشمنان قسم‌خورده نظام، با رسانه‌هایی که در اختیار دارند به‌صورت شبانه‌روزی در ذهن مردم القا می‌کنند که گرانی باعث شده وضعیت معیشت مردم زندگی‌ها را سخت کند پس با نرفتن به‌پای صندوق رأی انتقام این سختی‌ها رو بگیریم .

وی افزود: خوشبختانه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران همیشه اثبات کرده‌اند که عهدی را که بسته‌اند پای آن هستند و این مشکلات به وجود آمده که اصل آن به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم دستانش به وجود آمده را پای نظام و انقلاب نمی‌گذارند و در ۲۲ بهمن امسال هم‌نشان دادند که هستند .

 عامری اظهار داشت: حضور مردم باعث تثبیت و اقتدار کشور در جوامع جهانی می‌شود و پایه‌های محکم نظام محکم را محکم‌تر می‌کند و انتخاب کاندیدای اصلح باعث می‌شود تا مجلس قوی تشکیل شود که با برنامه‌های مدون و پیگیری مشکلات کشور و استان و شهرستان را یکی بعد از دیگری حل نماید.

وی خاطرنشان کرد: سالیان سال است که دشمنان انقلاب با دروغ و نیرنگ به دنبال این هستند که بگویند ایران بدون دموکراسی هست؛ اما همیشه مردم عزیز ایران با حضور در مناسبت‌های ملی نشان دادند که کشورمان اصل دموکراسی است و اعتقاد هم داریم مشکلات در کشور است که بایستی با هم‌فکری و همراهی خودمان حل کنیم.

 عامری تصریح کرد: مطمئناً مشارکت بالا در هر حوزه‌ای تأثیر بسزایی دارد برای مثال در حوزه امور خارجه مشارکت بالای مردم باعث اقتدار در گفتار توسط دولت مردان ما در جوامع می‌شودوگ.

وی با اشاره به‌به وظایف خطیر مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، دارای اختیارات و وظایف سنگین و گسترده‌ای است و مهم‌ترین وظیفه مجلس قانون‌گذاری آن و نظارت بر قوانین است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgtu9quak93t4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما