تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
فرمانده سپاه ناحیه زهک:

سپاه باعث غرور و شعف کشور ایران است

فرمانده سپاه ناحیه زهک گفت: نهاد مقدس سپاه بازوی توانمند ولایت‌فقیه و باعث غرور و شعف ملت ایران و مسلمان جهان است.
سپاه باعث غرور و شعف کشور ایران است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، علی محبی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: دوم اردیبهشت‌ماه، آغازگر تشکیل نهادی مقدس که در سایهٔ روحیهٔ انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دههٔ گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار میدانی، امنیت و توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است، همان‌گونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه پاسداران در حملهٔ موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی است، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

محبی خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس سپاه بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا می‌کند تأسیس گردید و تا کنون شاهید این بودیم که وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرفت کشور و اقتدار میدانی بودیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم به‌خوبی ایفای نقش نموده است؛ این نهاد باتکیه‌بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است، مقتدر و سربلند بیرون‌آمده و همین افتخارآفرینی‌ها باعث کینه‌ورزی دشمنان این ملت و انقلاب شده است.

فرمانده ناحیه سپاه زهک تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکتبی در همه عرصه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و حتی مقابله کرده و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد و ان‌شاءالله این اقتدار همانگونه که به دنیا ثابت شده است باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: نهاد سپاه پاسداران یکی از ماندگارترین فرامین حضرت امام خمینی است که همواره باگذشت زمان روزبه‌روز بر قدرت و جایگاه آن در دفاع از خاک کشور، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب افزوده می‌شود.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdch-6nz-23n-xd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما