تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
هومن حاج عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم مردم شب ها را با «پایتخت 4» به خنده سحر کنند

«پایتخت 4» روز به روز جذاب‌ترو بامزه‌تر می‌شود و نحوه شخصیت‌پردازی به گونه‌ای است که مخاطب را عاشق تمام کاراکتر‌ها می‌کند.
امیدوارم مردم شب ها را با «پایتخت 4» به خنده سحر کنند
به گزارش سرویس فرهنگی عصر هامون، هومن حاج عبدالهی بازیگر نقش «رحمت خروس‌باز» در «پایتخت‌4» در خصوص پررنگ‌تر شدن این نقش در سری جدید این مجموعه گفت: رحمت خروس باز که از فصل دوم پایتخت در یک قسمت آمد، در این فصل تا پایان سریال خالق اتفاقات جالبی می‌شود.
 
 وی افزود: در فصل سوم پایتخت خانواده معمولی تلاش می‌کردند از رحمت دور شوند و او را انسان غیر موجهی می‌دانستند که رفت آمد با او موجب بدنامی آنها می‌شد، در سری چهارم بر اثر اتفاقاتی رحمت به خانه نقی می‌رود و آنجا می‌خوابد و سحری را با هم می‌خورند.
 
این بازیگر در خصوص چگونگی ورود رحمت خروس‌باز به خانواده معمولی عنوان کرد: داستان حول محوری حرکت می‌کند که رحمت درگیرتر‌شده و حضورش در پایتخت پررنگ تر می‌شود فقط باید این سریال و اتفاقاتی که برای خانواده معمولی می‌افتد را دنبال کنید و ببینید که در بسیاری از مواقع رحمت سبب رقم خوردن اتفاقاتی برای خانواده معمولی می‌شود و جذابیت‌هایی را خلق می‌کند.
 
حاج عبداللهی  در خصوص نظر مردم راجع به «پایتخت 4» اظهار داشت: در این چند روزی که پایتخت روی آنتن رفته مردم در کوچه و خیابان لطف بسیار زیادی به ما داشته‌اند و این نکته را باید بگویم که کشش قصه و جذابیت های سریال «پایتخت4» روز به روز بیشتر خواهد‌ بود و ما هم که در این سریال ایفای نقش می‌کنیم «پایتخت4» را بامزه تر از سری‌های قبل می‌دانیم.
 
وی در مورد کاراکترها‌ی «پایتخت4» عنوان کرد: به نظر من تمام کاراکترها جذاب هستند و برای تمام پایتختی‌ها درست و به اندازه شخصیت پردازی‌ شده و کاراکتر‌ها گره‌های مختلفی را در قصه ایجاد می‌کنند و آن را پیش‌می‌برند. فکر نمی‌کنم شخصیتی در پایتخت برای کسی خنثی باشد و هر کاراکتر شیرینی‌های خاص خود را دارد؛ در کل تمام عوامل پایتخت همچون یک زنجیر به هم متصل می‌شوند و این سریال را با همکاری هم به وجود می‌آورند.
 
وی افزود: من تا پایان کار و تا پایان ماه مبارک رمضان در خدمت پایتخت هستم.
 
 حاج عبداللهی در خصوص تفاوت به روی آنتن رفتن  کار در ماه رمضان با زمان‌های دیگر گفت: ساخت سریال از نظر عجله برای تولید و رساندن به پخش هیچ تفاوتی ندارد اما تفاوت اصلی در خود ماه رمضان است، تمام بچه‌ها با زبان روزه تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر شدن کار انجام می‌دهند و به عشق مردم سختی دوری از خانواده را و تمام شرایط سخت را تحمل می‌کنند و امیدوارم زحمات ما به هدر نرود و مردم از پایتخت راضی باشند و شب‌های ماه رمضان را با خنده سحر کنند.
انتهای پیام/8399
https://www.asrehamoon.ir/vdchz6n-.23nwkdftt2.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما