تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
حبیب الله سراوانی گفت: ارتقاء سطح کیفی آموزش در گرو علم و دانش میسر می شود.
ارتقاء سطح کیفی آموزش در گرو علم و دانش میسر می شود/ برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی در شهرستان چابهار
ارتقاء سطح کیفی آموزش در گرو علم و دانش میسر می شود/ برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی در شهرستان چابهار
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، حبیب الله سراوانی درگفت وگوی با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به نقش پیشرفت و توسعه، افزایش سطح کیفی آموزش را در گرو علم و دانش دانست و اظهار کرد: با خلاقیت و نوآوری نیروی انسانی در سیستم آموزش و پرورش، افزایش کارایی معلمان در آموزش و در نتیجه توسعه کشور را شاهد خواهیم بود.

سراوانی توانمندسازی نیروها را در گرو آموزش های رسمی و غیر رسمی عنوان کرد و افزود: آموزش های رسمی و غیر رسمی نیروی انسانی در پیشرفت و توسعه سطح کیفی آموزش بسیار مهم وضروری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ نفر در طی ۲۰ روز در کلاس های آموزشی توانمندسازی معلمان ابتدایی حضور دارند گفت: این دوره آموزشی به مدت ۲۰ روز و با شرکت ۱۲۰۰ نفر از معلمان، دبیران، مدیران، مولفان کتاب‌های درسی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان است که در مرحله اول و ۱۰ روز ابتدایی این دوره آموزگاران، مدیران و معاونان مقطع ابتدایی و در ۱۰ روز دوم فرهنگیان مقطع متوسطه در این دوره شرکت خواهند کرد..

سروانی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با کتاب‌های جدیدالتالیف عنوان کرد و افزود: به منظور توانمندسازی معلمان و آشنایی با کتاب‌های جدیدالتالیف، به کار بردن روش‌های جدید آموزشی و آشنایی با فناوری‌های نوین وبراثر تغییرات کتاب درسی انجام خواهد گرفت.

به گزارش چهاربهاران، نخستین دوره ی آموزشی توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان چابهار با حضور نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای عالی مناطق آزاد در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcg3u9u.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما