تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: عامل زورگیری و شرارت های سرباز و قصرقند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
دستگيری شرور مسلح درعملیات ضربتی پلیس/عامل زورگیری های سرباز و قصرقند بازداشت شد
به گزارش عصرهامون  سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری عامل زورگیری و شرارت های اخیر در  شهرستان های سرباز و قصرقند، اظهار داشت:  مأموران فرماندهی انتظامي شهرستان پس از انجام اقدامات خاص اطلاعاتي،  استفاده  از راههاي پليسي و همکاري خوب مردم از فعاليت های مجرمانه فردي سابقه دار، مطلع شده و به دلیل اهمیت این موضوع، دستگیری متهم  را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.  
وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان قصرقند پس از  از شناسایی محل اختفاء  شرور  سابقه دار، با تشکيل اکيپي ویژه به محل مورد نظر اعزام و این شرور مسلح را در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده دستگير کردند.  
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند با بیان این مطلب که متهم دستگیر شده داراي سوابق متعدد کيفري و شرارت در سطح شهرستان های سرباز و قصرقند است، بیان کرد: وی در تحقيقات به عمل آمده به چندین فقره زورگیری،  شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و جرح و سرقت از شهروندان اعتراف كرده است.
وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.  
نوری با تاکید بر اینکه پليس در چارچوب قانون و با قاطعيت با اخلالگران نظم و امنيت جامعه برخورد مي کند، تصریح کرد:  همکاری مردم با نیروهای امنیتی و انتظامی باعث می شود تا هیچ حاشیه امنی برای اخلال گران نظم و امنیت وجود نداشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می شود تا در صورت مشاهده فعاليت هاي مجرمانه و غير قانوني توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي 110، پليس گزارش کرده تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام شود.  
 
انتهای پیام//
https://www.asrehamoon.ir/vdcb8fb9.rhbaspiuur.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما