تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
​مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خبر داد:

اعطای وام ازدواج صفردرصد به زوج های جوان سیستان وبلوچستان

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان گفت: با همت آستان قدس رضوی پرداخت وام های ازدواج صفر درصد به زوجین نیازمند استان در دستور کار قرار گرفته است.
اعطای وام ازدواج صفردرصد به زوج های جوان سیستان وبلوچستان
دادخدا خدایار در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: سیستان وبلوچستان به دلیل محرومیت ها و کمبودهایی که دارد همواره مورد عنایت ویژه آستان قدس رضوی بوده است که در این خصوص و به منظور حمایت از جوانان دم بخت استان، اعطای تسهیلات ازدواج بدون بهره در دستور قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این مرحله قرار است 300 نفر از زوجین استان سیستان وبلوچستان از این تسهیلات صفردرصد بهره مند شوند که پس از اتمام، دور جدید ثبت نام ها آغاز می شود.
به گفته خدایار؛ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در زمینه های محرومیت زدایی و ساخت خانه های محرومان نیز خدمات بسیاری در استان انجام داده است که این اقدامات هم در بلوچستان و هم در منطقه سیستان بوده است.
وی همچنین از آغاز طرح تامین و توزیع جهیزیه برای نوعروسان در استان سیستان وبلوچستان با همکاری ستاد مردمی آئینه شمعدون استان خبر داد و بیان کرد: قرار است در هشتمین مرحله این طرح حدود 500 زوج از طرح های حمایتی این ستاد بهره مند شوند.
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjymevhuqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما