تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان گفت: جشنواره نشاط اجتماعی ومسابقات فرهنگی، تربیتی و ورزشی مختص مدارس دخترانه حاشیه شهر زاهدان برگزار می شود.
برگزاری جشنواره نشاط اجتماعی در مدارس دخترانه حاشیه شهر زاهدان
به گزارش عصرهامون ؛ حسین بدیع روشن در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 و اداره ورزش و جوانان شهرستان 3 جشنواره نشاط اجتماعی و مسابقات فرهنگی، تربیتی، ورزشی را در مدارس دخترانه حاشیه زاهدان برگزار می کند.

جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به اینکه صبح امروز اولین جشنواره در مدرسه دخترانه عفت برگزار گردید، ادامه داد: دو برنامه دیگر نیز 24 و 25 آذرماه در مدارس دخترانه منطقه شیرآباد و شهرک گاوداران زاهدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترغیب دانش آموزان به ورزش، آموزش و آگاهسازی جلوگیری از رفتارهای پرخطر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اهداف این طرح می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان نیز در این جشنواره به خبرنگار ما گفت: برنامه های فرهنگی، ورزشی هم سو با اسناد بالادستی آموزش و پرورش است و از طرفی باید بیشتر از هرچیزی به نشاط اجتماعی و سلامت روان دانش آموزان توجه شود.

ناروئی افزود: اینگونه برنامه ها می تواند در بحث خود مراقبتی، تقویت اعتماد به نفس و آشنایی با مهارت ها و رفتارهای اجتماعی دانش آموزان تاثیرگذار باشد و همچنین شیوه اجتماعی بارآوردن دانش آموزن و جامعه پذیری آنها می تواند به گونه ای باشد که یک دانش آموز به خوبی در جامعه ایفای نقش کند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcb8wb8zrhb80p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما