تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲
در طی بازسازی خانه جدید جف بزوس این فرد با رسید بلند بالای جرائم پارکینگ کارکنان خود مواجه شد.
به گزارش عصرهامون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جف بزوس تا به حال در طی بازسازی ویلای بیست و سه میلیون دلاری خود در واشنگتون، مبلغ قابل توجهی را برای پارک کردن خودرو‌ها پرداخت کرده است. یک تیم که توسط این شخص برای تغییر محیط موزه به مکانی قابل سکونت استخدام شده‌اند، مبلغ ۱۶۸۴۰ دلار بلیط پارکینگ، در طول دوران فعالیت بر روی ویلای مذکور، پرداخت کرده‌اند که کاملا بر عهده جف بزوس است. اخیرا در خبرگزاری‌ها اعلام شده بود که جف بزوس مبلغ بیست و سه میلیون دلار برای خرید این ملک جدید پرداخت کرده است. حالا مشخص شد که بازسازی و تعمیرات این مکان دوازده میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.
تعداد و هزینه جرائم
خبر‌های به دست رسیده از سوی سازمان مشاغل عمومی حاکی از آن است که تا به حال ۵۶۴ رسید پارکینگ مربوط به خیابان S، جایی که خانه جدید جف بزوس حضور دارد، به اشخاص تحویل داده شده است. تحویل این رسید‌ها از ماه اکتبر سال ۲۰۱۶، که بزوس ملک را خریداری کرد، تا اکتبر ۲۰۱۹، که مراحل پایانی انجام شد، ادامه داشت. گفته می‌شود پس از اعمال تغییرات در خیابان و گسترش آن، هزینه رسید پارکینگ‌ها به هجده هزار دلار افزایش یافت. گفتنی است سازمان مرتبط با خودرو‌های شهری اخیرا اعلام کرد که مبلغی به حدود ۵۶۰۰ دلار از هزینه پارکینگ پرداخت نشده، در حالی که منابع معتبر دیگر مدعی هستند تمامی هزینه پیش‌تر پرداخت شده است.
گفتنی است عموم رسید‌های دریافت شده، جریمه نادیده گرفتن علائم راهنمایی و رانندگی مربوط به عدم امکان پارک کردن و یا توقف در مسیر عبور شهروندان است. با این حال بعضی منابع گفته‌اند تمامی رسید‌ها مربوط به فعالیت‌های بزوس نیست چرا که پیمانکاران قرارداد‌های مشخصی امضا کرده‌اند که شرایط پارک را نیز مشخص می‌کند. این در حالی است که بعضی شاهدین عینی اعلام کرده‌اند یکی از پیمانکاران محلی دور از دید را برای خود کنده کاری کرده تا با مشکل کمبود جای پارک مواجه نشود. گفتنی است مراحل بازسازی ویلا تقریبا به پایان رسیده و میزبان یک مهمانی خصوصی است. از میهمانان این برنامه می‌توان به بیل گیتس، بن استایلر و جرد کوشنر اشاره کرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcaawn6m49nu01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما