تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۲
رییس اداره حفاظت محیط زیست کنارک خبر داد؛

پاکسازی ورودی کنارک با حضور مسئولین محلی

حسن ذاتی کیخا گفت: فرماندار و معاون عمرانی و اعضای کارگروه مدیریت پسماند کنارک طی برنامه ای مشترک با محوریت زمین پاک، ورودی این شهرستان را پاکسازی کردند.
پاکسازی ورودی کنارک با حضور مسئولین محلی
حسن ذاتی کیخا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنارک در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با درخواست محیط زیست شهرستان کنارک و دستور فرماندار برای کاهش حجم زباله های دپو شده در سایت انتقال پسماند سیدآباد، بخشی از پسماندهای مذکور به سایت دفن پسماند واقع در روستای پارک هوتان انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: بخشی از  جاده کمر بندی ورودی شهرستان کنارک نیز با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک ادامه داد: یکی از معضلات زیست محیطی شهرستان کنارک، پسماند است که  با افزایش روز افزون جمعیت شهر نشینی و گسترش محدوده شهری، روند رو به رشدی را طی می کند.

ذاتی کیخا افزود: رها سازی پسماندها در گذرگاه ها و معابر شهری باعث پدید آمدن مناظری ناخوشایند در شهر می شود به طوریکه چشم هر بیننده ای را آزار می دهد و همچنین تخلیه پسماند های مذکور در کنار جاده ها و بزرگراه ها منجر به آلودگی های زیست محیطی شده است، از این رو کمربندی ورودی شهر با کمک ماشین آلات شهرداری پاکسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه فرماندار شهرستان کنارک در خصوص مدیریت پسماند شهرستان و حفظ سلامت شهروندان مجاور سایت موقت انتقال پسماند سید آباد بخشی از پسماندهای دپو شده در این سایت جمع آوری و به سایت دفن زباله پارک هوتان منتقل شد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcf1mdyyw6d00a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما