تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳
امام جمعه شهرستان ایرانشهر تغییر راهبرد فشار حداکثر به مهار حداکثری را هدف جدید آمریکا دانست و گفت: اروپایی‌ها جاده صاف کن آمریکایی ها هستند.
محور وحدت در جامعه اسلامی مقام معظم رهبری هستند/ عقب ماندگی های امروز نتیجه بی توجهی به اسلام است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا (س) این منطقه بیان کرد: خودم و شما خواهران و برادران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم که تقوا توشه فردای قیامت است.

وی افزود: بیست و هشتم آذر ماه مصادف با سالروز تبعید مقام معظم رهبری به شهرستان ایرانشهر است و حضور ایشان در این منطقه برکات و ثمراتی فراوانی داشت و مردم این سامان یک محبت ک دلدادگی دو طرفه را با رهبری تجربه کردند.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: روز گذشته همایش خورشید ولایت در این شهرستان به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره حضور ایشان در این منطقه برگزار شد که از کلیه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی می کنم، اگر چه این کار بسیار ارزنده بوده اما کافی نیست.

وی اضافه کرد: مردم باید با ثمرات، برکات و دستاوردهای آن زمان مقام معظم رهبری آشنا شوند و اولین خطبه ای که ایشان در آن زمان در مسجد آل رسول ایرانشهر قرائت فرمودند بازخوانی شود که در واقع این خطبه شرح حال نیاز امروز جامعه اسلامی است.

بزمانی در ادامه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در آن خطبه بیان کردند که امروز هر چه عقب ماندگی داریم به دلیل عدم توجه کردن به اسلام است.

وی عنوان کرد: یکشنبه پنجم جمادی الاول مصادف با میلاد دخت علی ابن ابی طالب(ع) حضرت زينب (س) است که این بانوی بزرگوار شخصيتي عالمه و از هر جهت علمي بود که بخشي از اين علم بر اثر شاگردي در محضر پدر و مادر بزرگوارشان بوده و بخش ديگر آن لطف و عنايت خداوند بر افرادي است که در مسير حق قرار مي‌گيرند.

این خطیب جمعه با اشاره به زیاده‌خواهی این روزهای کشورهای اروپایی، تصریح کرد: تحرکات این روزهای آنان بیشتر شده و موضع‌ گیری‌های فردی، بیانیه‌های مشترک و اقدامات پیدا و پنهان دیگر حکایت از دور جدید اقدامات دشمن دارد.

وی تصریح کرد: هفته قبل بود که سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه‌ای طرح اقدام راهبردی مجلس در لغو تحریم‌ها را محکوم کرده و آن را اقدامی علیه توافق هسته‌ای دانستند و از نصب سانتریفیوژهای جدید در نیروگاه شهید احمدی روشن نطنز ابراز نگرانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، تغییر راهبرد فشار حداکثری به مهار حداکثری را هدف دیگر آمریکا دانست و گفت: اروپایی‌ها جاده صاف کن آمریکا در این مسیر هستند.

وی اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی پس از تصویب طرح انقلابی اقدام راهبردی ایران به‌عنوان نقشه راه مقاومت فعال در مقطع کنونی، باید بر نحوه عمل و رفتار دولت نیز نظارت کند تا این مسیر به‌درستی پیموده شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfvmdymw6dm0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما